בעיה | דחוף!!! eset לא פועל!
-
הורדתי מהפורום eset של ירון,
ההתקנה עברה חלק, אבל התוכנה דרשה הפעלה מחדש של המחשב כדי שהשינויים יכנסו לתוקף,
ואחרי ההפעלה מחדש פשוט התוכנה ננעלה ודורשת קניית מנוי חדש, למרות שהתוכנה מגיעה עם רשיון מובנה.
וכחלק מההתקנה מחקתי את התוכנה הקודמת, כך שאני לא יכול להפעיל אותה במקום. -
הורדתי מהפורום eset של ירון,
ההתקנה עברה חלק, אבל התוכנה דרשה הפעלה מחדש של המחשב כדי שהשינויים יכנסו לתוקף,
ואחרי ההפעלה מחדש פשוט התוכנה ננעלה ודורשת קניית מנוי חדש, למרות שהתוכנה מגיעה עם רשיון מובנה.
וכחלק מההתקנה מחקתי את התוכנה הקודמת, כך שאני לא יכול להפעיל אותה במקום. -
@יצחק-0
יכול להיות שאתה לא מצליח לראות את התמונות
כי נטפרי עוד לא בדק(ככה אצלי מופיע) אבל בגדול חסרה סיסמה או רשיון. -
@כ-ק
התקנתי אותה ולא הייתי צריך את כל התהליך,
כי לחצתי על נסה שנית כמה פעמים והתוכנה הותקנה,אבל זה נראה רק גרסת בסיס שלה ולא גירסא מלאה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

