נקודה חמה ניידת
-
@אבא-לו כי על פי המסך אין לך
-
@אבא-לו מי אמר לך שיש לך?
-
@אבא-לו תעלה תמונה ממנהל ההתקנים
-
@אבא-לו תעלה תמונה ממנהל ההתקנים
@A0533057932 הנה

-
@A0533057932 הנה

@אבא-לו תרחיב את מתאמי רשת
-
@אבא-לו תרחיב את מתאמי רשת
@A0533057932 הנה

-
@A0533057932 הנה

-
@אבא-לו אין לך וויפי
הצלחת פעם להתחבר לוויפי מהמחשב?@חיים-כהן-1 זה הבעיה אני לא מוצא את זה
אין סיכוי שאין לי..אף פעם לא הוצאתי את זה
ולא שלחתי את זה לאף אחד
כנראה זה צריך להיות באיזה מקום
פשוט לא יודע איפה -
@חיים-כהן-1 זה הבעיה אני לא מוצא את זה
אין סיכוי שאין לי..אף פעם לא הוצאתי את זה
ולא שלחתי את זה לאף אחד
כנראה זה צריך להיות באיזה מקום
פשוט לא יודע איפה -
@A0533057932 הנה

@אבא-לו אין לך וויפי
מי סיפר לך שיש? -
@אבא-לו אין לך וויפי
מי סיפר לך שיש?@A0533057932 כי זה מחשב חדש ולא עשו עם זה כלום
בשום מעבדה ובשום מקום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

ותצלם מה שיוצא