בקשת מידע | הפעלת אפלקציה כמנהל ללא החלון שקופץ לאישור
-
מישהו יודע אם יש דרך להפעיל אפלקציה כמנהל ללא החלון שקופץ לאישור (הדגשה: רוצה לעשות את זה על אפלקציה ספציפית ולא על כל האפלקציות)
-
אני פשוט התקנתי איזה תוכנה מגיטאב שפושט אין לי בכלל הגדרות אבטחה.
ואז זה לא חוסם לי כלום..כי הרבה פעמים הוא חוסם לבד פריצות וזה מעצבן.@יודלה תקרא מה הוא כותב, הוא לא מעוניין שזה יהיה פתוח לאלתר, הוא מעוניין לשחרר רק תוכנה ספציפית.
-
אני פשוט התקנתי איזה תוכנה מגיטאב שפושט אין לי בכלל הגדרות אבטחה.
ואז זה לא חוסם לי כלום..כי הרבה פעמים הוא חוסם לבד פריצות וזה מעצבן. -
@ejay כתב בבקשת מידע | הפעלת אפלקציה כמנהל ללא החלון שקופץ לאישור:
אני משתמש בהחרגה
יש לך אפשרות להחריג את זה? שזה יהיה רק כלפי תוכנה ספציפית? (כי את זה בדיוק הוא [פותח השרשור] מחפש)
-
@ejay כתב בבקשת מידע | הפעלת אפלקציה כמנהל ללא החלון שקופץ לאישור:
אני משתמש בהחרגה
יש לך אפשרות להחריג את זה? שזה יהיה רק כלפי תוכנה ספציפית? (כי את זה בדיוק הוא [פותח השרשור] מחפש)
@חובבן-מקצועי
סליחה אני דיברתי אל החרגה לאיומים
תבדוק כאן
https://superuser.com/questions/1607838/disable-uac-for-a-specific-program-windows-10 -
@חובבן-מקצועי
סליחה אני דיברתי אל החרגה לאיומים
תבדוק כאן
https://superuser.com/questions/1607838/disable-uac-for-a-specific-program-windows-10 -
@ejay מוזר לא עובד לי אולי לא מתאים לווינדוס 11
באפשרויות יש עד 10
חלק מהפעמים הפעיל את האפלקציה אך לא במלואה -
-
@ejay הבעיה עם כל הדברים האלו כנראה שכיוון שאני מדבר על זהותון שצריך אפשרות של עברית הוא פותח את האפלקציה בצורה לא נכונה וכמו שעשה לפני שהתקנתי עברית
-
@ejay כתב בבקשת מידע | הפעלת אפלקציה כמנהל ללא החלון שקופץ לאישור:
ResourceHacker
מה זה?
אם זה זהותון אז מה אתה רוצה שאני יפתח או יעשה -
S shishko סימן נושא זה כשאלה ב
-
S shishko סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
S shishko סימן נושא זה כשאלה ב
-
S shishko סימן נושא זה כנפתר ב
-
S shishko סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות