התקנת אופיס
-
@יוסי-מחשבים זה לא עבד לי זה מה שעלה לי

ואח"כ שלחצתי אבחן

ואח"כ

תודה על העזרה. -
@יוסי-מחשבים זה לא עבד לי זה מה שעלה לי

ואח"כ שלחצתי אבחן

ואח"כ

תודה על העזרה.@יין-מלכות באיזה שלב זה קורה
-
@יין-מלכות באיזה שלב זה קורה
@יוסי-מחשבים כשאני לוחץ על הובץ שליד תיקיית אופיס
-
@יוסי-מחשבים כשאני לוחץ על הובץ שליד תיקיית אופיס
-
@יוסי-מחשבים אין לי שם בכלל אינטרנט, מה זה אומר להתנתק מהרשת
-
@יוסי-מחשבים אין לי שם בכלל אינטרנט, מה זה אומר להתנתק מהרשת
@יין-מלכות אמר בהתקנת אופיס:
@יוסי-מחשבים אין לי שם בכלל אינטרנט, מה זה אומר להתנתק מהרשת
חשבתי שיש, תנסה אולי להקליק ימני על הקובץ ובחר ב"הפעל כמנהל"
-
@יין-מלכות אמר בהתקנת אופיס:
@יוסי-מחשבים אין לי שם בכלל אינטרנט, מה זה אומר להתנתק מהרשת
חשבתי שיש, תנסה אולי להקליק ימני על הקובץ ובחר ב"הפעל כמנהל"
@יוסי-מחשבים ניסיתי ג"כ ואותו דבר
-
@יוסי-מחשבים ניסיתי ג"כ ואותו דבר
@יין-מלכות אמר בהתקנת אופיס:
@יוסי-מחשבים ניסיתי ג"כ ואותו דבר
תשנה את שם הקובץ ל"OfficeToolkit F 0 64 H wepal 19" ותפעיל
-
@יין-מלכות אמר בהתקנת אופיס:
@יוסי-מחשבים ניסיתי ג"כ ואותו דבר
תשנה את שם הקובץ ל"OfficeToolkit F 0 64 H wepal 19" ותפעיל
@יוסי-מחשבים אנסה
-
@יין-מלכות אמר בהתקנת אופיס:
@יוסי-מחשבים ניסיתי ג"כ ואותו דבר
תשנה את שם הקובץ ל"OfficeToolkit F 0 64 H wepal 19" ותפעיל
@יוסי-מחשבים זה עדיין לא עובד ואותו דבר
-
@יין-מלכות אמר בהתקנת אופיס:
@יוסי-מחשבים ניסיתי ג"כ ואותו דבר
תשנה את שם הקובץ ל"OfficeToolkit F 0 64 H wepal 19" ותפעיל
@יוסי-מחשבים אין לי אפשאות לראות את ההודעה ששלחת בצ'אט (יש לי רק 4 נק'), מצטער שזה אני שולח בפורום. . .
-
@יוסי-מחשבים אין לי אפשאות לראות את ההודעה ששלחת בצ'אט (יש לי רק 4 נק'), מצטער שזה אני שולח בפורום. . .
@יין-מלכות הנה עכשיו יש לך 5

-
@יין-מלכות הנה עכשיו יש לך 5

-
@יין-מלכות אבל אני עדיין לא מצליח לצפות במה ששלח.
-
@יין-מלכות אבל אני עדיין לא מצליח לצפות במה ששלח.
@יין-מלכות כנראה שקשור לזה
למשתמשים חדשים לא תהיה גישה לצ'אט עד לזמן מה בכפוף לשיקול החלטת המערכת
-
@יין-מלכות אבל אני עדיין לא מצליח לצפות במה ששלח.
@יין-מלכות במקום הסקריפט שהבאתי תשתמש בסקריפט החדש ש @אלישי הביא כאן
-
@יין-מלכות במקום הסקריפט שהבאתי תשתמש בסקריפט החדש ש @אלישי הביא כאן
@יוסי-מחשבים זה לא אנטי וירוס?
-
@יוסי-מחשבים זה לא אנטי וירוס?
-
@יוסי-מחשבים זה שוקל ממש קצת.
-
@יוסי-מחשבים זה שוקל ממש קצת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות