בקשה | שחזור מסמכים
-
@שירה-רובינשטיין כתב בבקשה | שחזור מסמכים:
כן. לא נשאר לי כלום!!!
@תותחוביץ שאלתי וזו התשובה שקיבלתי ולכן כתבתי תשובה שעונה לשני המקרים
-
ניסיתי וזה לא עובד......
יכול להיות שהמחשב נגמר??? -
ניסיתי וזה לא עובד......
יכול להיות שהמחשב נגמר???@שירה-רובינשטיין מה רואים במסך? מה כתוב?
אגב, כדאי לשנות את שם הנושא ל'מחשב לא נדלק, ואני צריך את החומר שבתוכו' -
מחשב מחוק לגמריי!!!
אין כלום חוץ מ-חפש... -
מחשב מחוק לגמריי!!!
אין כלום חוץ מ-חפש... -
@חובבן-מקצועי זה בעיקרון המחשב השני של הבית
זה קצת עבודה... -
@חובבן-מקצועי זה בעיקרון המחשב השני של הבית
זה קצת עבודה...@שירה-רובינשטיין מה הכוונה רואה רק חיפוש? אולי תנסי לחפש סייר הקבצים?
זה נראה יותר כאילו נשתבש לך משהו במחשב, פחות קשור לשיחזור קבצים -
@שירה-רובינשטיין מה הכוונה רואה רק חיפוש? אולי תנסי לחפש סייר הקבצים?
זה נראה יותר כאילו נשתבש לך משהו במחשב, פחות קשור לשיחזור קבצים@חובבן-מקצועי ריק פשוט ריק
-
@תותחוביץ צודק, התכוונתי 'צילום למסך'
-
@תותחוביץ אוקיי
אני אצלם...... -
@חובבן-מקצועי ריק פשוט ריק
@שירה-רובינשטיין את זה הבנתי, אבל מה זה ריק? מה את כן רואה במסך? המחשב נדלק? משתמשים? התחל?
-
@שירה-רובינשטיין את זה הבנתי, אבל מה זה ריק? מה את כן רואה במסך? המחשב נדלק? משתמשים? התחל?
@חובבן-מקצועי תמונת רקע
זה מה שאני רואה -
@חובבן-מקצועי תמונת רקע
זה מה שאני רואה@שירה-רובינשטיין תלחצי במקלדת על WINDOWS ועל האות U בו זמנית , ותעדכני אם נפתח לך משהו
-
@תותחוביץ כתב בבקשה | שחזור מסמכים:
יש לך מחשב של THINKPAD?
איך זה בדיוק קשור לשאלה? מה זה משנה איזה מחשב זה?
-
@חובבן-מקצועי תמונת רקע
זה מה שאני רואה@שירה-רובינשטיין לחיצה על לחצן ימני לא מניבה תוצאה ?(אולי רק נעלמו התיקיות)
הפעלה וכיבוי נוספים (כולל ניתוק מהחשמל לכמה שניות) ניסית? -
@שירה-רובינשטיין לחיצה על לחצן ימני לא מניבה תוצאה ?(אולי רק נעלמו התיקיות)
הפעלה וכיבוי נוספים (כולל ניתוק מהחשמל לכמה שניות) ניסית?@שאול-208 כתב בבקשה | שחזור מסמכים:
(אולי רק נעלמו התיקיות)
אולי בטעות היא הגדירה שלא ייראו פריטים בשולחן העבודה

-
@שאול-208 כתב בבקשה | שחזור מסמכים:
(אולי רק נעלמו התיקיות)
אולי בטעות היא הגדירה שלא ייראו פריטים בשולחן העבודה

@חובבן-מקצועי כן, זו כוונתי,
@שירה-רובינשטיין שורת המשימות הייתה מופעלת קודם? מה רואים למטה איפה שתמיד שורת המשימות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות