בירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים
-
@שמואל-רבינוביץ חסר פרטים.
כלל ראשון - על תעשה שום פעולה על הכרטיס.
מה קרה לכרטיס.
ויש לצרף תמונת מסך של ניהול דיסקים -
הבעיה הסתדרה תודה רבה לכולם
-
הבעיה הסתדרה תודה רבה לכולם
@שמואל-רבינוביץ
תשתף... -
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
-
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
-
זה לא זה
-
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
@שמואל-רבינוביץ כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
ייתכן שכרטיס פגום ( לא בטוח ) כך שאם יש לך חומר חשוב כדאי לך לגבות אותו.
תוכל לבדוק את איכות הכרטיס ב crystaldiskinfo -
תודה אני מגבה על כול צרה שלא תבוא
-
ש שמואל רבינוביץ סימן נושא זה כנפתר ב
-
@שמואל-רבינוביץ כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
ייתכן שכרטיס פגום ( לא בטוח ) כך שאם יש לך חומר חשוב כדאי לך לגבות אותו.
תוכל לבדוק את איכות הכרטיס ב crystaldiskinfo@a-y-f כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
תוכל לבדוק את איכות הכרטיס ב crystaldiskinfo
מדובר בכרטיס זיכרון
התוכנה לא רלוונטית אליו -
@a-y-f כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
תוכל לבדוק את איכות הכרטיס ב crystaldiskinfo
מדובר בכרטיס זיכרון
התוכנה לא רלוונטית אליו@מתכנת-חובב איזו תוכנה טובה לכרטיסי זכרון?
-
@שמואל-רבינוביץ כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
ייתכן שכרטיס פגום ( לא בטוח ) כך שאם יש לך חומר חשוב כדאי לך לגבות אותו.
תוכל לבדוק את איכות הכרטיס ב crystaldiskinfo@a-y-f כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
@שמואל-רבינוביץ כתב בבירור | שיחזור כרטיס זיכרון איך עושים:
פתאום הוא נפתח לי בלי פירמוט אין לי מושג איך
ייתכן שכרטיס פגום ( לא בטוח ) כך שאם יש לך חומר חשוב כדאי לך לגבות אותו.
תוכל לבדוק את איכות הכרטיס ב crystaldiskinfoהכלל אומר, שכשכרטיס מתחיל עם בעיות פשוט -להעיף! אותו במיידית אם אתה לא רוצה להפגש שוב עם תופעות...
תשכיל ותצליח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות