בקשת מידע | האם ניתן להשיג בארץ מתאם לסיב אופטי בשוק הפרטי
-
שלום וברכה לחברי הפורום הנכבדים
יש לי התקנה של סיבים באמצעות בזק, הלכתי דרכם מאחר והם מאפשרים להתחבר עם ציוד פרטי
כרגע מה שהציעו מבזק זה לקנות ממיר מדיה בעצמי ולקבל את gbic (המודול עצמו שממיר נחושת לסיב) מהם בתוספת של 180 שח
האם יש מתאם זול שמגיע כיחידה אחת להשיג פה בארץ (כדוגמת הf610 באליאקספרס) ראיתי שיש לגילת טלקום אבל זה כבר מגיע לאותו המחיר של בזק
אשמח למידע או לפיתרון דומה
תודה רבה -
שלום וברכה לחברי הפורום הנכבדים
יש לי התקנה של סיבים באמצעות בזק, הלכתי דרכם מאחר והם מאפשרים להתחבר עם ציוד פרטי
כרגע מה שהציעו מבזק זה לקנות ממיר מדיה בעצמי ולקבל את gbic (המודול עצמו שממיר נחושת לסיב) מהם בתוספת של 180 שח
האם יש מתאם זול שמגיע כיחידה אחת להשיג פה בארץ (כדוגמת הf610 באליאקספרס) ראיתי שיש לגילת טלקום אבל זה כבר מגיע לאותו המחיר של בזק
אשמח למידע או לפיתרון דומה
תודה רבהhttps://ilfiber.co.il/עדכון-תוכנה-f601/
אצלי על פרטנר עם מתאם קומפלט
SDX611Q
https://www.bezeq.co.il/media/PDF/gpon.pdf- ראוטר פרטי שבמקרה גם שלהם
tehcnicolor
- ראוטר פרטי שבמקרה גם שלהם
-
https://ilfiber.co.il/עדכון-תוכנה-f601/
אצלי על פרטנר עם מתאם קומפלט
SDX611Q
https://www.bezeq.co.il/media/PDF/gpon.pdf- ראוטר פרטי שבמקרה גם שלהם
tehcnicolor
- ראוטר פרטי שבמקרה גם שלהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות