בירור | איך להשבית ווינדוס דיפנדר
-
תגובה: איך להשבית ווינדוס דיפנדר
אני הורדתי את התיקייה ההיא מהאתר, כשאני מפעיל את הקובץ מוצג לי כזו הודעה

מה זה?
זה מחשב שלי... -
תגובה: איך להשבית ווינדוס דיפנדר
אני הורדתי את התיקייה ההיא מהאתר, כשאני מפעיל את הקובץ מוצג לי כזו הודעה

מה זה?
זה מחשב שלי... -
@יוסף-אלחנן
מי התקין את הווינדוס?@משה-מזרחי לא יודע..
-
@משה-מזרחי לא יודע..
@יוסף-אלחנן
זה עבד לך ועכשיו אין לך גישה, או שתמיד זה היה ככה? -
@יוסף-אלחנן
זה עבד לך ועכשיו אין לך גישה, או שתמיד זה היה ככה?@למה-מה-קרה מה עבד לי?
הדיפינדר?
כן, הוא חוסם ליהורדות שמזוהות כוירוס... -
@למה-מה-קרה מה עבד לי?
הדיפינדר?
כן, הוא חוסם ליהורדות שמזוהות כוירוס...@יוסף-אלחנן
התכוונתי לשאול אם היה לך גישה לדיפנדר
או שתמיד זה היה חסום -
@יוסף-אלחנן
התכוונתי לשאול אם היה לך גישה לדיפנדר
או שתמיד זה היה חסום@למה-מה-קרה לא ניסיתי אף פעם...
-
@למה-מה-קרה לא ניסיתי אף פעם...
@יוסף-אלחנן
אני כמעט בטוח שב-gpedit.msc נמצא הפתרון ,
אממה שאין לי כח לבדוק איפה בדיוק, כי כל שינוי שם מצריך או יציאה מהמשתמש או הפעלה מחדש של המחשב -
@יוסף-אלחנן
אני כמעט בטוח שב-gpedit.msc נמצא הפתרון ,
אממה שאין לי כח לבדוק איפה בדיוק, כי כל שינוי שם מצריך או יציאה מהמשתמש או הפעלה מחדש של המחשב@למה-מה-קרה אני יכול לבדוק לבד?
או שזה מצריך ידע מסויים?אתה יכול לתת לי כיוון?
תודה.
מועדים לשמחה, א גוט שבת! -
@למה-מה-קרה אני יכול לבדוק לבד?
או שזה מצריך ידע מסויים?אתה יכול לתת לי כיוון?
תודה.
מועדים לשמחה, א גוט שבת!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות