בעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד
-
@ברוכי כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
נגמר האחריות ולכן הם לא מסכימים בכל אופן תודה רבה
אם הם יכולים להכשיר, הם בטח יכולים לעזור לך...
@ברוכי כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
נגמר האחריות ולכן הם לא מסכימים בכל אופן תודה רבה
לפי החוק החברה חייבת להעניק לך שירות בתשלום לאחר שנגמר האחריות
-
@יוסף-אלחנן אפשרות לשיחות חירום? אני לא מכיר את הנגן
@a-y-f
אפשרות לשיחות חירום?
אם משגעים קצת את הנגן יש אפשרות, שינו את הצורה של המקשים בחייגן והם צורות קטנות ולא מזוהות אבל אפשר לחייג,
@בדיוק-להיפךאפשר דרך מקשי הווליום בהדלקה
א"א, על ההדלקה וווליום למטה לא עושה כלום, הכל יחד נכנס למצב בטוח ולא פותח כלום
אני גם כן עם אותה הבעייה אשמח לסיוע. -
@a-y-f
אפשרות לשיחות חירום?
אם משגעים קצת את הנגן יש אפשרות, שינו את הצורה של המקשים בחייגן והם צורות קטנות ולא מזוהות אבל אפשר לחייג,
@בדיוק-להיפךאפשר דרך מקשי הווליום בהדלקה
א"א, על ההדלקה וווליום למטה לא עושה כלום, הכל יחד נכנס למצב בטוח ולא פותח כלום
אני גם כן עם אותה הבעייה אשמח לסיוע. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות