בעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד
-
@ברוכי כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
הנגן שכב כמה חודשים
לפי זה, זה לא נראה שיש לך שם משהו חשוב, נכון?
-
@a-y-f כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
@ברוכי אין איזה חור בצד שאפשר לדחוף סיכה?
תכבה ותלחץ ארוך על מקש ההפעלה ומקש הגברת הווליום
-
@yj05485 כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
@ברוכי
עד שידלק מסך שחור עם אותיות לבנותלבנות וכתומות
-
-
@ברוכי כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
עשר שניות לא עבד אולי על הדלקה וכפתור הנמכה
בנגנים היותר חדשים (ULTRA X) זה בטוח עובד אולי בפלוס זה אחרת? אולי אין שם כלל את הפונקציה הזו?
-
@ברוכי כתב בבעיה | נגן אולטרה פלוס שנשכח הקוד:
עשר שניות לא עבד אולי על הדלקה וכפתור הנמכה
בנגנים היותר חדשים (ULTRA X) זה בטוח עובד אולי בפלוס זה אחרת? אולי אין שם כלל את הפונקציה הזו?
@בדיוק-להיפך אאל"ט יש
וצריך על שלשתם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות