המלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה
-
@מתמחה-בטופ צודק אין מצלמה בסרטון
-
אז מה קורה לסיכום?
-
@טופטופיסט לא כל כך

-
@טופטופיסט מאד מוזר המחיר קפץ מ 20 דולר ל 61 דולר ואתמול היה כתוב 2 אינץ'
-
@טופטופיסט הוא כותב לך ככה כי יש לו את כל הסוגים
תשאל אותו את המחיר ותבין -
@טופטופיסט מאד מוזר המחיר קפץ מ 20 דולר ל 61 דולר ואתמול היה כתוב 2 אינץ'
-
@אלי-30 בטבלה למעלה כתוב 2 אינץ' (זה כנראה הגודל של כל הנגן)
ובטבלה למטה כתוב 1.8 אינץ' (זה כנראה המסך עצמו)@טופטופיסט כתב בהמלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה:
@אלי-30 בטבלה למעלה כתוב 2 אינץ' (זה כנראה הגודל של כל הנגן)
ובטבלה למטה כתוב 1.8 אינץ' (זה כנראה המסך עצמו)אז לא הבנתי מה שונה התמונה מהסרטון
התמונות פתיחה של הסרטון אם מצלמה
ובסרטון זה בלי מצלמה -
@טופטופיסט כתב בהמלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה:
@אלי-30 בטבלה למעלה כתוב 2 אינץ' (זה כנראה הגודל של כל הנגן)
ובטבלה למטה כתוב 1.8 אינץ' (זה כנראה המסך עצמו)אז לא הבנתי מה שונה התמונה מהסרטון
התמונות פתיחה של הסרטון אם מצלמה
ובסרטון זה בלי מצלמה@מתמחה-בטופ אין לזה סרטון.
-
@מתמחה-בטופ אין לזה סרטון.
@טופטופיסט כתב בהמלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה:
@מתמחה-בטופ אין לזה סרטון.
יש
-
@טופטופיסט כתב בהמלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה:
@מתמחה-בטופ אין לזה סרטון.
יש
-
@מתמחה-בטופ אני מתכוון לזה!
בזה אין סרטון.
@טופטופיסט כתב בהמלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה:
@מתמחה-בטופ אני מתכוון לזה!
בזה אין סרטון.
לחצתי על הקישור וזה מביא לי סרטון אולי יש לך חסימה של זה
-
מי שרוצה אני עושה החלפת גירסה לנגן M390 PLUS
לבלי WI FI במחיר סמלי מי שרוצה שיפנה אלי באישי! -
@מגנוס-קרלסן כתב בהמלצה | נגן אנדרואיד עם מצלמה הכי טוב היום בשוק עם אפשרות לחסימה:
@סטטיק איך אני אפנה אליך באישי?
תביא לי את המייל שלך ואני ישלח לך חזרה!
-
@מגנוס-קרלסן כולם יכולים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות