בירור | התקנת אותה תוכנה על שני מחשבים זהים ובאחד לא פועל
-
שלום וברכה.
אני רוצה לברר איך להיות שיש לי שני מחשבים זהים לחלוטין עם אותו וינדוס בדיוק (אני התקנתי).
ובאח התקנתי את תוכנת shadow defender של ירון בהתקנה שקטה וזה עובד נפלא ב"ה.
ובשני כאשר אני מפעיל את התוכנה הוינדוס קורס? -
שלום וברכה.
אני רוצה לברר איך להיות שיש לי שני מחשבים זהים לחלוטין עם אותו וינדוס בדיוק (אני התקנתי).
ובאח התקנתי את תוכנת shadow defender של ירון בהתקנה שקטה וזה עובד נפלא ב"ה.
ובשני כאשר אני מפעיל את התוכנה הוינדוס קורס?@לא-מבין-במחשבים-0
יש מספר אפשרויות
https://lrepacks.net/repaki-sistemnyh-programm/78-shadow-defender.html
אם זה עובד תקין ניתן לגזור את העברית מהגרסה של ירון (res.ini)
אפשרות שניה זה להוריד גרסה רשמית
שים לב יש 2 גירסאות ל 1.5.0.726 אם עדיין לא עובד טוב ניתן לחזור לגרסה אחורה 1.4.0.680
להורדת הגירסאות -
@לא-מבין-במחשבים-0
יש מספר אפשרויות
https://lrepacks.net/repaki-sistemnyh-programm/78-shadow-defender.html
אם זה עובד תקין ניתן לגזור את העברית מהגרסה של ירון (res.ini)
אפשרות שניה זה להוריד גרסה רשמית
שים לב יש 2 גירסאות ל 1.5.0.726 אם עדיין לא עובד טוב ניתן לחזור לגרסה אחורה 1.4.0.680
להורדת הגירסאות@ejay יש לך איקטוב לזה?
-
@ejay יש לך איקטוב לזה?
@לא-מבין-במחשבים-0 אני גם לא מצליח להוריד את התוכנה משם
-
@ejay יש לך איקטוב לזה?
@לא-מבין-במחשבים-0
בגוגל
shadow_defender_ Keymaker-ZWT -
שלום וברכה.
אני רוצה לברר איך להיות שיש לי שני מחשבים זהים לחלוטין עם אותו וינדוס בדיוק (אני התקנתי).
ובאח התקנתי את תוכנת shadow defender של ירון בהתקנה שקטה וזה עובד נפלא ב"ה.
ובשני כאשר אני מפעיל את התוכנה הוינדוס קורס?@לא-מבין-במחשבים-0
בקריסת תכנה יתכן והמעבד לא עומד בזה, תנסה לראות אם המעבד שלו חלש יותר -
@לא-מבין-במחשבים-0
בקריסת תכנה יתכן והמעבד לא עומד בזה, תנסה לראות אם המעבד שלו חלש יותר@yj05485 היה עליו כבר אתה התוכנה הזו באותה גרסה ורק כאשר התקנתי את הווינדוס 11 זה קורס
-
@yj05485 היה עליו כבר אתה התוכנה הזו באותה גרסה ורק כאשר התקנתי את הווינדוס 11 זה קורס
@לא-מבין-במחשבים-0 יש אפשרות שתוריד לי את התוכנה?
אני לא מצליח להתחבר לשם -
@לא-מבין-במחשבים-0 יש אפשרות שתוריד לי את התוכנה?
אני לא מצליח להתחבר לשם@לא-מבין-במחשבים-0 יש לך אפשרות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות