דחוףף עזרה מקלדת בשאומי תומך
-
@Noaz תנסי להתקין אפליקציה של מקלדת גוגל זה תומך בשיאומי קרדיט ל https://t.me/Xiaomi_Qin_s1_apk1
מקלדת גוגל https://drive.google.com/open?id=10nmvePCNkUfSt__bQ_K8Q1btyXFbouv9 -
קניתי שיאומי תומך כשר וכל מקום שאני באה להקליד זה מקליד לי מספרים ללא אפשרות להקליד אותיות וגם הוא לא נותן לי למחוק מה אני עושה?????
@Noaz אמר בדחוףף עזרה מקלדת בשאומי תומך:
קניתי שיאומי תומך כשר וכל מקום שאני באה להקליד זה מקליד לי מספרים ללא אפשרות להקליד אותיות וגם הוא לא נותן לי למחוק מה אני עושה?????
פשוט מאד תלכי למקום שממנו קנית זה באחריותם המלאה!
כנראה נדפק לך המקלדת או שמעולם היא לא הייתה ... -
קניתי שיאומי תומך כשר וכל מקום שאני באה להקליד זה מקליד לי מספרים ללא אפשרות להקליד אותיות וגם הוא לא נותן לי למחוק מה אני עושה?????
@Noaz אמר בדחוףף עזרה מקלדת בשאומי תומך:
קניתי שיאומי תומך כשר וכל מקום שאני באה להקליד זה מקליד לי מספרים ללא אפשרות להקליד אותיות וגם הוא לא נותן לי למחוק מה אני עושה?????
תבדקי בהגדרות בתוך שפה אם יש שם מקלדת ותסמני אותה אם אין תלכי לחנות שקנית שם
-
קניתי שיאומי תומך כשר וכל מקום שאני באה להקליד זה מקליד לי מספרים ללא אפשרות להקליד אותיות וגם הוא לא נותן לי למחוק מה אני עושה?????
-
לא נדפק כלום
להכנס באנשי קשר
וללחוץ על הסולמית זה משנה את השפת קלט
לחיצה קצרה משנה אותיות/ כתיבה אוטומטית/מספרים
לחיצה ארוכה תוכל לבחור בין עיברית ואנגלית@בסטפון אמר בדחוףף עזרה מקלדת בשאומי תומך:
לא נדפק כלום
להכנס באנשי קשר
וללחוץ על הסולמית זה משנה את השפת קלט
לחיצה קצרה משנה אותיות/ כתיבה אוטומטית/מספרים
לחיצה ארוכה תוכל לבחור בין עיברית ואנגליתשוב כמו שכתבתי פוסט לפניך!
תלוי באיזה גרסא! -
@בסטפון אמר בדחוףף עזרה מקלדת בשאומי תומך:
לא נדפק כלום
להכנס באנשי קשר
וללחוץ על הסולמית זה משנה את השפת קלט
לחיצה קצרה משנה אותיות/ כתיבה אוטומטית/מספרים
לחיצה ארוכה תוכל לבחור בין עיברית ואנגליתשוב כמו שכתבתי פוסט לפניך!
תלוי באיזה גרסא! -
@בסטפון אמר בדחוףף עזרה מקלדת בשאומי תומך:
לא נדפק כלום
להכנס באנשי קשר
וללחוץ על הסולמית זה משנה את השפת קלט
לחיצה קצרה משנה אותיות/ כתיבה אוטומטית/מספרים
לחיצה ארוכה תוכל לבחור בין עיברית ואנגליתשוב כמו שכתבתי פוסט לפניך!
תלוי באיזה גרסא! -
קניתי שיאומי תומך כשר וכל מקום שאני באה להקליד זה מקליד לי מספרים ללא אפשרות להקליד אותיות וגם הוא לא נותן לי למחוק מה אני עושה?????
@Noaz איפה קנית לך אליו אבל אתה אמור להפעיל את המקלדת בארגז כלים תשנה בשפה לאנגלית ואחר כך תחזיר לעברית
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות