בקשת מידע | איך אפשר לחלץ אנשי קשר מנוקיה c2 לאקסל
-
ניסיתי לעשות לפי המדריך שפירסם @מישהו12 ,אבל זה יצא לי כסוג .vcf אשמח אם יש מישהו שיודע איך מסדרים את זה שכל האנשי קשר יצאו בתור Excel תודה
זה דחוף לי כי הטלפון מראה סימנים שהוא עומד לשבוק חיים -
ניסיתי לעשות לפי המדריך שפירסם @מישהו12 ,אבל זה יצא לי כסוג .vcf אשמח אם יש מישהו שיודע איך מסדרים את זה שכל האנשי קשר יצאו בתור Excel תודה
זה דחוף לי כי הטלפון מראה סימנים שהוא עומד לשבוק חיים -
@המשיח-בדלת תן קישור למדריך, אני לא זוכר
-
@המשיח-בדלת כתב בבקשת מידע | איך אפשר לחלץ אנשי קשר מנוקיה c2 לאקסל:
כתבתי את המדריך הזה לפני שנה בערך, וכמדריך פנים ישיבתי (ואז העלתי אותו לכאן, אבל לכן זה היה כקובץ וורד ולא כמדריך רגיל).
אז אני לא זוכר...
נראה לי שתעשה קליק ימני על הקובץ שנשמר לך > פתח באמצעות > excel. מה קורה? -
@המשיח-בדלת כתב בבקשת מידע | איך אפשר לחלץ אנשי קשר מנוקיה c2 לאקסל:
כתבתי את המדריך הזה לפני שנה בערך, וכמדריך פנים ישיבתי (ואז העלתי אותו לכאן, אבל לכן זה היה כקובץ וורד ולא כמדריך רגיל).
אז אני לא זוכר...
נראה לי שתעשה קליק ימני על הקובץ שנשמר לך > פתח באמצעות > excel. מה קורה?@מישהו12

זה מה שיצא -
@מישהו12

זה מה שיצאזה דחוף לי הטלפון עומד לסיים את תפקידו בעולם 'ככל הנראה' ואני צריך דחוף את האנשי קשר מי יודע איך מיצאים מC2 לאקסל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות