חלוקת תהילים בקו תוכן
-
@מוטי-ברנד כנס למערכת תוכן
-
@מוטי-ברנד הגדרות מתקדמות
-
@מוטי-ברנד הגדרות מתקדמות
-
-
@מוטי-ברנד הסתדר?
-
@מוטי-ברנד הסתדר?
-
@מוטי-ברנד כן.
-
@מוטי-ברנד כן.
-
@מוטי-ברנד תפתח כמה שלוחות ושם תעתיק את הנ"ל עם שינוי
-
@מוטי-ברנד תפתח כמה שלוחות ושם תעתיק את הנ"ל עם שינוי
@ישראל10 אמר בחלוקת תהילים בקו תוכן:
@מוטי-ברנד תפתח כמה שלוחות ושם תעתיק את הנ"ל עם שינוי
וזה יעבוד על אותו החלוקה?
-
@מוטי-ברנד תפתח כמה שלוחות ושם תעתיק את הנ"ל עם שינוי
-
@מוטי-ברנד יכול להיות בזמנו היה משיהו שעבד על זה לא יודע מה יצא מזה
-
@מוטי-ברנד אם אתה צריך עזרה במרחוק או שתביא לי את המספר של הקו ואני יעשה לך אתזה בתנאי שאני הייה משועמם באותו זמן...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

