בירור | בירור על המדריך כאן
-
תגובה: בקשת מידע | הסתרת יישומים בשיאומי חצי טאצ'
לפי המדריך של @אזולאי איך אני יודע מה השם של האפליקציה בשביל להסתיר אותה? -
@yehuda2
יש לך אפליקציה פשוטה בשם פרטי יישומים
https://mitmachim.top/post/721085
הוא מראה לך כל אפליקציה מה ה''שם חבילה'' שלה -
@yehuda2 כתב
הוא לא נותן לעשות את זה על אפליקציות מערכת נכון?
דווקא כן -
האפליקציה של הודעות למשל, אפשר להסתיר.
אם יש כאלה שלא, תגיד איזה אפליקציה זאת, אולי יש סיבה אחרת....זה כשר פליי
בהחלט, כאן הסיבה היא שהסתרת האפליקציה תוביל להפלת החסימה.
לכן הם היו מוכרחים להגדיר לך במערכת שלא תוכל להסתיר. -
@yehuda2 כתב
הוא לא נותן לעשות את זה על אפליקציות מערכת נכון?
דווקא כן -
האפליקציה של הודעות למשל, אפשר להסתיר.
אם יש כאלה שלא, תגיד איזה אפליקציה זאת, אולי יש סיבה אחרת....זה כשר פליי
בהחלט, כאן הסיבה היא שהסתרת האפליקציה תוביל להפלת החסימה.
לכן הם היו מוכרחים להגדיר לך במערכת שלא תוכל להסתיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות