בעיה | מחקתי את הגוגל פליי
-
@יהודה-ר לפי מה שאני יודע, אחרי שעושים ניפוי באגים זה אל חזור. אא"כ יש כזה דבר לאפס את כל המכשיר.
-
@יהודה-ר לפי מה שאני יודע, אחרי שעושים ניפוי באגים זה אל חזור. אא"כ יש כזה דבר לאפס את כל המכשיר.
@ברי-קלמנוביץ מחקתי גוגל הבניפוי באגים והחזרתי..
הבעיה רק בגוגל פליי -
@ברי-קלמנוביץ מחקתי גוגל הבניפוי באגים והחזרתי..
הבעיה רק בגוגל פליי@יהודה-ר או שתעשה איפוס או דרך פקודה בADB, נראה לי @מישהו12 מכיר פקודה כזאת..
-
מחקתי את הגוגל פליי באמצעות מחיקת יישומי מערכת, ועכשיו אני רוצה להתקין בחזרה.
איך עושים?
ניסיתי להתקין apk וכשהתקנתי זה כתב לי ככה: "האפליקציה לא הותקנה כי החבילה מתנגשת עם חבילה קיימת:
מה ני עושה? -
@10110000 לא עובג אחי..
זה כותב לי
C:\Users\noamr\OneDrive\שולחן העבודה\adb>Adb shell
spesn:/ $ su
/system/bin/sh: su: inaccessible or not found
127|spesn:/ $ -
@10110000
כותב:
127|spesn:/ $ pm uninstall --user 0 com.android.vending
Failure [not installed for 0]
1|spesn:/ $תודה רבה אחי!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


