בעיה | מה זה אומר אם יש לי קבצים על המחשב שמסומן עליהם איקס
-
יש לי הרבה קבצים על המחשב עם סימן של איקס ואני לא מצליח לפתוח אותם האם זה אפשרי לפתוח אותם או שאני ימחק אותם
הם תופסים לי בערך 70 ג'יגה!
@ישראל-קרביצקי
למיטב זכרוני
זה קבצים שמגובים ב-OneDrive,
OneDrive היה עובד במחשב אצלך לגיבוי? -
לא
פשוט רצינו שהקבצים יהו בכל מחשב -
וגם יש קבצים(בודדים)
שכן פעלים -
מישהו יכול לעזור
-
יש לי הרבה קבצים על המחשב עם סימן של איקס ואני לא מצליח לפתוח אותם האם זה אפשרי לפתוח אותם או שאני ימחק אותם
הם תופסים לי בערך 70 ג'יגה!
@ישראל-קרביצקי כתב בבעיה | מה זה אומר אם יש לי קבצים על המחשב שמסומן עליהם איקס:
יש לי הרבה קבצים על המחשב עם סימן של איקס
נדמה לי שזה קבצים שלא סונכרן לonedrive
-
שזה אומר שיש לי סיבה לשמור אותם או לא
-
@ישראל-קרביצקי כתב בבעיה | מה זה אומר אם יש לי קבצים על המחשב שמסומן עליהם איקס:
יש לי הרבה קבצים על המחשב עם סימן של איקס
נדמה לי שזה קבצים שלא סונכרן לonedrive
@משחזר-מידע @ישראל-קרביצקי יתכן גם שמדובר בקבצים שלא ירדו בסינכרון של דרופבוקס
(אם היה מותקן לך באחד מהמחשבים...) -
האם מישהו יוכל להגיד לי חד משמעית אם זה קבצים שיש לי סיבה לשמור אותם או סתם קבצים ששוקלים הרבה
-
יש לי הרבה קבצים על המחשב עם סימן של איקס ואני לא מצליח לפתוח אותם האם זה אפשרי לפתוח אותם או שאני ימחק אותם
הם תופסים לי בערך 70 ג'יגה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות