בקשת מידע | איכות הGPS במכשיר SHOW F2
-
@מניפולציות @A0533057932
יש נגן אבל אין מצלמה
הגיע לחנויות כבר שבוע שעבר
אבל בגלל שזה לא כשר מטעם הועדה זה לא קיים בחנויות הכשרות@Show-Digital כתב בבקשת מידע | איכות הGPS במכשיר SHOW F2:
@מניפולציות @A0533057932
יש נגן אבל אין מצלמה
הגיע לחנויות כבר שבוע שעבר
אבל בגלל שזה לא כשר מטעם הועדה זה לא קיים בחנויות הכשרותלא בדקתי בכשרות
ולא היה -
@Show-Digital כתב בבקשת מידע | איכות הGPS במכשיר SHOW F2:
@מניפולציות @A0533057932
יש נגן אבל אין מצלמה
הגיע לחנויות כבר שבוע שעבר
אבל בגלל שזה לא כשר מטעם הועדה זה לא קיים בחנויות הכשרותלא בדקתי בכשרות
ולא היה@A0533057932
באיזה עיר ואיזה חנויות? -
@A0533057932
באיזה עיר ואיזה חנויות?@Show-Digital איך כותבים לך בפרטי?
-
@Show-Digital איך כותבים לך בפרטי?
@A0533057932
אין אפשרות בצ'אט?
אפשר גם במייל:
6411690@gmail.com -
@A0533057932
אין אפשרות בצ'אט?
אפשר גם במייל:
6411690@gmail.com@Show-Digital כתב בבקשת מידע | איכות הGPS במכשיר SHOW F2:
אין אפשרות בצ'אט?
לע"ע לא, היות והינך משתמש חדש.
-
S simcha33345 התייחס לנושא זה ב
-
@dfhzrhree
@חסיד-פשוט
תמונות מהמכשיר

@Show-Digital אתה יכול לשלוח סרטון\תמונה כשאתה פותח את הוייז
-
@Show-Digital אתה יכול לשלוח סרטון\תמונה כשאתה פותח את הוייז
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות