בקשת מידע | הגירסא הכשירה לשיומי QIN1S+ של מישהו @12
-
שלום רציתי לדעת על הגירסא החינמית של @מישהו12 לשיומי עם נגן וסייר (תמונות) ,
ואיפה ניתן לצרוב, האם גם מרחוק.. -
שלום רציתי לדעת על הגירסא החינמית של @מישהו12 לשיומי עם נגן וסייר (תמונות) ,
ואיפה ניתן לצרוב, האם גם מרחוק..@איש-תמים-היה למה לא להסתכל פה ולראות!
-
@איש-תמים-היה למה לא להסתכל פה ולראות!
@שניאור-שמח פשוט מאוד כל מי שרשום שם או לא זמין או לא רלוונטי מצידו...
אז כך ששאלתי האם יש עוד אפשרות לגירסא הנ"ל ואשמח ש@מישהו12 יעזור לי בתוכנה שלו
תודה וברכה -
@שניאור-שמח פשוט מאוד כל מי שרשום שם או לא זמין או לא רלוונטי מצידו...
אז כך ששאלתי האם יש עוד אפשרות לגירסא הנ"ל ואשמח ש@מישהו12 יעזור לי בתוכנה שלו
תודה וברכה@איש-תמים-היה כתב בבקשת מידע | הגירסא הכשירה לשיומי QIN1S+ של מישהו @12:
פשוט מאוד כל מי שרשום שם או לא זמין או לא רלוונטי מצידו...
אז אין מה לעשות..
@מישהו12 לא צורב גרסאות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות