שיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12
-
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
איך תוסיף שירותי גוגל אם יתנו לך מכשיר?
שאלה טובה, אני אצטרך לנסות.
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
ומה הכוונה רוט דרך ADB?
תחבר למחשב, תפעיל ניפוי באגים וADB, ואז adb shell su
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 למה א"א להגדיר קוד למכשיר
לא יודע.
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 יש באג שאתה מחבר תפאלפון למחשב ועושה העברת קבצים זה לא קורה כלום המחשב לא מציג את המכשיר כמחובר
לי דווקא עבד טוב.
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
שאלה טובה, אני אצטרך לנסות.
יש לגרסה שלך TWRP?
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
שאלה טובה, אני אצטרך לנסות.
יש לגרסה שלך TWRP?
@שניאור-שמח אפשר לצרוב לה את הTWRP הרגיל לכאורה, ויש דרכים לעשות ידנית בלי TWRP. אבל כל עוד אין לי מכשיר...
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 עוד משהו אתמול ניסיתי להכנס לרקוברי דרך המקשים ולא הצליח ומאז המכשיר בלופים נדלק למסך ראשי ואז חוזר לסמל של האנדרואיד וככה חוזר חלילה
אין לי מושג
-
@שניאור-שמח אפשר לצרוב לה את הTWRP הרגיל לכאורה, ויש דרכים לעשות ידנית בלי TWRP. אבל כל עוד אין לי מכשיר...
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 עוד משהו אתמול ניסיתי להכנס לרקוברי דרך המקשים ולא הצליח ומאז המכשיר בלופים נדלק למסך ראשי ואז חוזר לסמל של האנדרואיד וככה חוזר חלילה
אין לי מושג
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
אפשר לצרוב לה את הTWRP הרגיל לכאורה
אז אם ככה אפשר תוך שנייה עם המדריכים פה לעשות שירותי גוגל, לא?
-
@אור-יוסף כתבתי שאני רוצה יותר מלזמן מה
אני רוצה להרוויח קצת על העבודה...@שניאור-שמח כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
אפשר לצרוב לה את הTWRP הרגיל לכאורה
אז אם ככה אפשר תוך שנייה עם המדריכים פה לעשות שירותי גוגל, לא?
לא, לך תמצא חבילת Gapps לאנדרואיד 13
-
@אור-יוסף כתבתי שאני רוצה יותר מלזמן מה
אני רוצה להרוויח קצת על העבודה...@שניאור-שמח כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
אפשר לצרוב לה את הTWRP הרגיל לכאורה
אז אם ככה אפשר תוך שנייה עם המדריכים פה לעשות שירותי גוגל, לא?
לא, לך תמצא חבילת Gapps לאנדרואיד 13
-
-
@שניאור-שמח סבבה תנסה. בהצלחה

גם לי יש קובץ שאמור להתאים. יתכן מאוד שזה יעבוד, כן? אבל צריך לנסות, ואת זה אני לא יכול לעשות בלי מכשיר ביד. -
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 אין משהו לעשות כדי לגרום לפלאפון לצאת מהמצב של הלופים?
כבר כתבתי
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
אין לי מושג
תנסה ללחוץ ארוך על מקש הכיבוי. אבל אין לי יותר מידי מידע בנושא
-
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 אין משהו לעשות כדי לגרום לפלאפון לצאת מהמצב של הלופים?
כבר כתבתי
@מישהו12 כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
אין לי מושג
תנסה ללחוץ ארוך על מקש הכיבוי. אבל אין לי יותר מידי מידע בנושא
-
@אור-יוסף כתב בשיתוף | בנוגע לגרסת אנדרואיד 13 החדשה! שפורסמה היום של מישהו12:
@מישהו12 הרום המלא הוא גם ל32 GB
יש לך פה גם וגם
-
מ מישהו12 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות