בעיה | באג באופיס מישהו נתקל או יודע איך מסדרים את זה
-
@CRUL30 מתי זה קורה, כשמה אתה עושה תן פירוט יותר. אולי כך המומחים יוכלו יותר לעזור.
-
@CRUL30 מתי זה קורה, כשמה אתה עושה תן פירוט יותר. אולי כך המומחים יוכלו יותר לעזור.
@ברי-קלמנוביץ
צודק
בכל הפעלה של אופיס וורד אקסל וכו', אני מקבל כזה הודעת שגיאה
אם אני לוחץ תקן כעת,
התוכנה נפתחת
אבל לאחר דקה בערך נסגרת בלי הודעה מוקדמת -
@ברי-קלמנוביץ
צודק
בכל הפעלה של אופיס וורד אקסל וכו', אני מקבל כזה הודעת שגיאה
אם אני לוחץ תקן כעת,
התוכנה נפתחת
אבל לאחר דקה בערך נסגרת בלי הודעה מוקדמת@CRUL30 אני לא מיבין גדול, אבל על פניו זה נראה שהאופיס תקול, תנסה לעשות דרך התוכנות שנה/תקן תוכנית אולי זה יעזור, אם לא אולי הפיתרון הוא להתקין אופיס חדש. עדכ"ל. (עד כאן לדעתי...)
-
@CRUL30 מתי זה קורה, כשמה אתה עושה תן פירוט יותר. אולי כך המומחים יוכלו יותר לעזור.
-
@ejay נ.ב. רק עכשיו התוודעתי לקישור הזה. שמח לראות שצדקתי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות