מחשב איטי---יעזור להוסיף ראם???????????..
-
@eser אז כמו שזה נראה זה באמת זכרון
תנסה למשל שאתה מרגיש ממש איטיות ואתה עושה כמה דברים במחשב להיכנס שוב ולראות
ברגע שיש לך משהו על 100 אחוז , זה אומר שהוא מנצל את מקסימום המשאבים שלו, ולכן המחשב נתקע
ואם כל השאר נראים בסדר ורק הזכרון נחנק, זה בהחלט יכול לעזור אם תוסיף זכרון -
יש כאן שני צילומי מסך אחד כשאין דברים רבים שפתוחים ואחד כשהתוכנה שאני משתמש בה לעבודה פתוחה
מה אומרים?
מה זה נראה?
אני לא מבין כלום בטכני של המחשב וממש אובד עצות....
תודה רבה -
- אין לי תוכנות לא שימושיות כי אפסתי לא מזמן את המחשב ושמתי רק דברים שאני צריך
2.התוכנה היא Eclips להנדסת תוכנה
שוב תודה ענקית
- אין לי תוכנות לא שימושיות כי אפסתי לא מזמן את המחשב ושמתי רק דברים שאני צריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

