בירור | תוסף או אפשרות ל"תרגם שוב" יש כזה דבר?
-
מכירים את זה שהדפדפן תרגם רק חלק מהדף? אז מחזירים לשפת המקור, ומתרגמים שוב.
אין משהו שיעשה זאת לבד? אתמהה!!!@י-פל כתב בבירור | תוסף או אפשרות ל"תרגם שוב" יש כזה דבר?:
מכירים את זה שהדפדפן תרגם רק חלק מהדף? אז מחזירים לשפת המקור, ומתרגמים שוב.
אין משהו שיעשה זאת לבד? אתמהה!!!הסיבה היא כי הדף לא נטען לגמרי צריך לחכות שהדף יטען לגמרי
-
@י-פל כתב בבירור | תוסף או אפשרות ל"תרגם שוב" יש כזה דבר?:
מכירים את זה שהדפדפן תרגם רק חלק מהדף? אז מחזירים לשפת המקור, ומתרגמים שוב.
אין משהו שיעשה זאת לבד? אתמהה!!!הסיבה היא כי הדף לא נטען לגמרי צריך לחכות שהדף יטען לגמרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות