בעיה | מייל שמסרב להפתח
-
@mishei כתב בבעיה | מייל שמסרב להפתח:
אבל זה אף פעם לא עובד לי לא בsms ולא בשיחה קולית.
שיניתם את הדגל בצד לדגל ישראל?
-
@THMHE קודם כל תודה על התגובה, ולא שכחתי שום סיסמא, יש לי את 2 הסיסמאות רק שכשאני באה לפתוח את הכתובת שאני מעוניינת לפתוח אני מקישה את הסיסמא וזה מה שמופיע:

אני עוברת לשחזור חשבון ומכניסה את הכתובת מייל השנייה+סיסמא וכאן צריך אימות שאכן החשבון שייך לי
אבל זה אף פעם לא עובד לי לא בsms ולא בשיחה קולית.מקווה שהייתי ברורה....
@mishei תנסי מאנדרואיד או מרשת אחרת
-
@mishei תנסי מאנדרואיד או מרשת אחרת
@חכם-בלילה-1 כתב בבעיה | מייל שמסרב להפתח:
@mishei תנסי מאנדרואיד או מרשת אחרת
או מדפדפן אחר או ממחשב אחר.
אפשר גם להעלות מערכת הפעלה עם דיסק טכנאים או לינוקס ולנסות. (לי עבד עם לינוקס) -
@mishei איך?
@מגנוס-קרלסן חיכיתי כמה שעות וניסיתי שוב ואז זה נתן לי.
-

בהתלה ניסיתי זה לא הצליח ואז אמרו לחכות שבוע וזה עדיין לא נפתח
ניסיתי גם שיחה קולית וגם SMS -

בהתלה ניסיתי זה לא הצליח ואז אמרו לחכות שבוע וזה עדיין לא נפתח
ניסיתי גם שיחה קולית וגם SMS@מגנוס-קרלסן תנסה כל כמה שעות
-

בהתלה ניסיתי זה לא הצליח ואז אמרו לחכות שבוע וזה עדיין לא נפתח
ניסיתי גם שיחה קולית וגם SMS@מגנוס-קרלסן אין לך עוד מכשיר שממנו אתה יכול להכנס?
-
מכל המכשירים זה התנתק
זה כותב פג תוקף הסשן -
מכל המכשירים זה התנתק
זה כותב פג תוקף הסשן@מגנוס-קרלסן וואו אחי זה היה לי גם כזה סיפור אבל ממזמן אבל זה עבד לי רק אחרי כמה ימים שניסיתי להיכנס כמו @mishei שהיא אמרה תחכה כמה ימים ואז בעזרת זה יעבוד לך!!
שמחתי לעזור לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות