בירור | האם ישנה פריצה טובה ל idm?
-
לאחרונה הפריצה ל idm נמחקת לי כל כמה שעות.
ניסיתי לפרוץ על ידי קוד כפי שכתב @A0533057932 כאן
irm https://massgrave.dev/ias | iexלמעשה זה לא ממש הצליח... האם יש משהו שעובד טוב היום?
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
@פלורידה לאפס לרישיון של 30 יום
או להשתמש בקוד שמחזיק מעמד לכמה ימים -
לאחרונה הפריצה ל idm נמחקת לי כל כמה שעות.
ניסיתי לפרוץ על ידי קוד כפי שכתב @A0533057932 כאן
irm https://massgrave.dev/ias | iexלמעשה זה לא ממש הצליח... האם יש משהו שעובד טוב היום?
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
@פלורידה
IDM_6.4x_Crack_v19.2.zip
סיסמה לחילוץ 1234
(בלחיצה על UPDATE ניתן לקבל גירסה יותר חדשה אבל זה חסום לי, לע"ע אין צורך, זה עובד מצויין) -
לאחרונה הפריצה ל idm נמחקת לי כל כמה שעות.
ניסיתי לפרוץ על ידי קוד כפי שכתב @A0533057932 כאן
irm https://massgrave.dev/ias | iexלמעשה זה לא ממש הצליח... האם יש משהו שעובד טוב היום?
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
https://github.com/lstprjct/IDM-Activation-Script/blob/main/IAS.cmd
קוד פתוח ולא מזוהה כוירוס.
-
@פלורידה
IDM_6.4x_Crack_v19.2.zip
סיסמה לחילוץ 1234
(בלחיצה על UPDATE ניתן לקבל גירסה יותר חדשה אבל זה חסום לי, לע"ע אין צורך, זה עובד מצויין) -
לאחרונה הפריצה ל idm נמחקת לי כל כמה שעות.
ניסיתי לפרוץ על ידי קוד כפי שכתב @A0533057932 כאן
irm https://massgrave.dev/ias | iexלמעשה זה לא ממש הצליח... האם יש משהו שעובד טוב היום?
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
-
@פלורידה כתב בבירור | האם ישנה פריצה טובה ל idm?:
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
אני נורא סקרן למה לא ירון? אחלה ירון שבעולם אני משתמש ותיק בIDM רק עם ירון. סַפֶּר לָנוּ.
@עומר כתב בבירור | האם ישנה פריצה טובה ל idm?:
@פלורידה כתב בבירור | האם ישנה פריצה טובה ל idm?:
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
אני נורא סקרן למה לא ירון? אחלה ירון שבעולם אני משתמש ותיק בIDM רק עם ירון. סַפֶּר לָנוּ.
אין לי כוונה להתפלמס על זה...
אבל אני לא מצליח להבין איזה הגיון גורם לאדם לפרוץ לכל תוכנה שבעולם ולקמפל אותה בחינם.
אני מבין שיש אנשים שפורצים תכנה מסויימת שהם צריכים, או כאתגר, אבל מה גורם לאדם לפרוץ כל כך הרבה תוכנות במשך שנים? ממה הוא מתפרנס בחייו הפרטיים?
-
@עומר כתב בבירור | האם ישנה פריצה טובה ל idm?:
@פלורידה כתב בבירור | האם ישנה פריצה טובה ל idm?:
נ.ב. אני לא רוצה את הפריצה של ירון.
אני נורא סקרן למה לא ירון? אחלה ירון שבעולם אני משתמש ותיק בIDM רק עם ירון. סַפֶּר לָנוּ.
אין לי כוונה להתפלמס על זה...
אבל אני לא מצליח להבין איזה הגיון גורם לאדם לפרוץ לכל תוכנה שבעולם ולקמפל אותה בחינם.
אני מבין שיש אנשים שפורצים תכנה מסויימת שהם צריכים, או כאתגר, אבל מה גורם לאדם לפרוץ כל כך הרבה תוכנות במשך שנים? ממה הוא מתפרנס בחייו הפרטיים?
-
פ פלמנמוני התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות