באג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב
-
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
-
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
-
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
לא הבנתי
-
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
תנסה לתת את ההרשאה כדי שהאפליקצייה תציג מעל האפליקצייות האחרות
-
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
לא הבנתי
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
לא הבנתי
תייגתי את לא מתייאש כי הוא המפתח של האפליקציה
-
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
תנסה לתת את ההרשאה כדי שהאפליקצייה תציג מעל האפליקצייות האחרות
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
תנסה לתת את ההרשאה כדי שהאפליקצייה תציג מעל האפליקצייות האחרות
יש הרשאה עד לא מזמן זה עבד ופתוא ם זה הפסיק כבר לא מראה לי סימן מיים וכו לא נותן לשנות דרגות חסימה אבל כן נמצא עליו
-
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@נחמן-פלח כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
יש לי נגן m18 שמותקן עליו קדרויאד ופתואם האפליקציה הפיסקה לעבוד ותוקעת את הנגן מה שאין כן שהחסימה עדין פועלת האם יש דרך כלשהית לסדר את זה
תנסה לתת את ההרשאה כדי שהאפליקצייה תציג מעל האפליקצייות האחרות
יש הרשאה עד לא מזמן זה עבד ופתוא ם זה הפסיק כבר לא מראה לי סימן מיים וכו לא נותן לשנות דרגות חסימה אבל כן נמצא עליו
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
-
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
בראיון יש את הכל
-
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
בראיון יש את הכל
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
בראיון יש את הכל
השאלה אם יש אזשהו דרך לעקוף את זה
-
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
בראיון יש את הכל
@האדם-הפשוט כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
בראיון יש את הכל
הנגן הזה לא נתמך, וזה גרסת בטא לכן זה דברים שיכולים לקראו.
כרגע הפסקתי את התמיכה לקיידראויד -
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
@לא-מתייאש כתב בבאג | אפליקצית קדרויאד מפסיקה שוב ושוב:
@האדם-הפשוט תנסה לתת את כל ההרשאות שאפשר
תודה רבה נתתי באמת את כל ההרשאות וזה חזר לעבוד ה' יברך אותך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות