בקשה | חסימת כניסה למצב בטוח
-
@ilanmat0 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
אם יש אפשרות להפוך את כשר פליי לאפליקציית מערכת שעובדת במצב בטוח זה מאד יעזור . אשמח להדרכה בענין
יש לך רוט?
@שניאור-שמח עדיין לא. אשמח להכוונה איך לעשות.
קובץ קושחה כבר מצאתי מאיפה להוריד -
@שניאור-שמח עדיין לא. אשמח להכוונה איך לעשות.
קובץ קושחה כבר מצאתי מאיפה להוריד@ilanmat0 איזה מעבד הטאבלט?
-
@ilanmat0 איזה מעבד הטאבלט?
@שניאור-שמח unisoc
-
@שניאור-שמח unisoc
@ilanmat0 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@שניאור-שמח unisoc
אני לא מבין במכשיר הזה, נחכה למישהו אחר
-
@ilanmat0 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
אם יש אפשרות להפוך את כשר פליי לאפליקציית מערכת שעובדת במצב בטוח זה מאד יעזור . אשמח להדרכה בענין
יש לך רוט?
-
@שניאור-שמח
ברגע שיהיה לו רוט אז ככה"נ הוא יפתח גם בוטלאדור ואז החסימות לא יהיו אפקטיביות@פראירי כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@שניאור-שמח
ברגע שיהיה לו רוט אז ככה"נ הוא יפתח גם בוטלאדור ואז החסימות לא יהיו אפקטיביותאמרתי ההפך?
-
@ilanmat0 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
אם יש אפשרות להפוך את כשר פליי לאפליקציית מערכת שעובדת במצב בטוח זה מאד יעזור . אשמח להדרכה בענין
יש לך רוט?
@שניאור-שמח כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@ilanmat0 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
אם יש אפשרות להפוך את כשר פליי לאפליקציית מערכת שעובדת במצב בטוח זה מאד יעזור . אשמח להדרכה בענין
יש לך רוט?
הוא שאל לגבי הפיכת הסינון לאפליקציית מערכת ואם רוט יוכלו להפיל את זה בשנייה וחצי
-
@שניאור-שמח כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@ilanmat0 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
אם יש אפשרות להפוך את כשר פליי לאפליקציית מערכת שעובדת במצב בטוח זה מאד יעזור . אשמח להדרכה בענין
יש לך רוט?
הוא שאל לגבי הפיכת הסינון לאפליקציית מערכת ואם רוט יוכלו להפיל את זה בשנייה וחצי
-
@2580 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@פראירי גם אם הוא יהיה סגור אפשר לפתוח אותו...
אפשר לחסום פתיחה
-
@פראירי כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@2580 כתב בבקשה | חסימת כניסה למצב בטוח:
@פראירי גם אם הוא יהיה סגור אפשר לפתוח אותו...
אפשר לחסום פתיחה מלכתחילה
ע"י נעילת מצב מפתחים
-
@פראירי לא ידוע לי איך זה עובד אבל אם זה לא ברמת הסיסטם ולא MDM אז לכאורה יש עוד דרכים לעקוף את זה חוץ ממצב בטוח...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות