להורדה | mt manager vip
-
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח תכנס לתוך קובץ טקסט יש אפשרות חיפוש ואמור להיות אפשרות חפש והחלף?
זה מה שיש

@שניאור-שמח תכנס לקובץ טקסט רגיל לא לקובץ תרגום!
-
@שניאור-שמח תכנס לקובץ טקסט רגיל לא לקובץ תרגום!
-
@שניאור-שמח תכנס לקובץ טקסט רגיל לא לקובץ תרגום!
-
-
@שניאור-שמח עדכון קצת כמה מחרוזות!
ותרגום בעוד כמה מקומות שיש בarrai! -
@שניאור-שמח עדכון קצת כמה מחרוזות!
ותרגום בעוד כמה מקומות שיש בarrai!@אפרים-ד גם לך זה עושה ככה הרבה פעמים?

-
@אפרים-ד גם לך זה עושה ככה הרבה פעמים?

@שניאור-שמח אל תאפשר רוט לאפליקציה הזאת בvip ותעשה איפוס כמובן של האפליקציה!
-
@שניאור-שמח אל תאפשר רוט לאפליקציה הזאת בvip ותעשה איפוס כמובן של האפליקציה!
@אפרים-ד למה?
-
@אפרים-ד למה?
@שניאור-שמח כדי שלא יהיה לך הבאג הזה של הרענון שכתבת!
-
@שניאור-שמח כדי שלא יהיה לך הבאג הזה של הרענון שכתבת!
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כדי שלא יהיה לך הבאג הזה של הרענון שכתבת!
זה לא קורה תמיד ...
מסתדרים עם זה -
@אפרים-ד לגבי הבעייה שהיתה שלא יכולנו לערוך דרך העורך פלוס הזה, מה הייתה הבעייה ואיך סידרת את זה?
פשוט התבלבלתי כבר ולא הבנתי כלום.. -
@אפרים-ד לגבי הבעייה שהיתה שלא יכולנו לערוך דרך העורך פלוס הזה, מה הייתה הבעייה ואיך סידרת את זה?
פשוט התבלבלתי כבר ולא הבנתי כלום..@אפרים-ד אתה יודע למה האפשרות של התוספים לא עובדת?
-
@אפרים-ד לגבי הבעייה שהיתה שלא יכולנו לערוך דרך העורך פלוס הזה, מה הייתה הבעייה ואיך סידרת את זה?
פשוט התבלבלתי כבר ולא הבנתי כלום..@שניאור-שמח לקחתי את הקובץ xml של התרגום שלך והעתקתי את זה בתוך arsc editor plus באפליקציה הישנה שלי!
-
@שניאור-שמח לקחתי את הקובץ xml של התרגום שלך והעתקתי את זה בתוך arsc editor plus באפליקציה הישנה שלי!
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח לקחתי את הקובץ xml של התרגום שלך והעתקתי את זה בתוך arsc editor plus באפליקציה הישנה שלי!
עכשיו הבנתי

-
@אפרים-ד אתה יודע למה האפשרות של התוספים לא עובדת?
@שניאור-שמח זה עדיין לא 100 אחוז vip יכול להיות שיהיו עוד עדכונים!
-
@שניאור-שמח זה עדיין לא 100 אחוז vip יכול להיות שיהיו עוד עדכונים!
@שניאור-שמח כתוב בהסכמת המשתמש מה כבר פתוח!
-
@שניאור-שמח כתוב בהסכמת המשתמש מה כבר פתוח!
-
@שניאור-שמח כתוב בהסכמת המשתמש מה כבר פתוח!
@אפרים-ד אתה יודע אם אפשר לשנות את השם חבילה לצד ימין?

-
@אפרים-ד אתה יודע אם אפשר לשנות את השם חבילה לצד ימין?

@אפרים-ד
ויש את זה באנגלית שצריך לתרגם לאיזשהו משהו

-
@אפרים-ד
ויש את זה באנגלית שצריך לתרגם לאיזשהו משהו

@שניאור-שמח אתה בכלל יודע מה זה regex?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות