בירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי
-
כיצד מחזירים הסתרה של magisk
עשיתי הסתרה של האפלקצייה לפי המדריך של @משה-144
מישהו יודע? -
כיצד מחזירים הסתרה של magisk
עשיתי הסתרה של האפלקצייה לפי המדריך של @משה-144
מישהו יודע?@ראובן-שבתי כתב בבירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי:
כיצד מחזירים הסתרה של magisk
עשיתי הסתרה של האפלקצייה לפי המדריך של @משה-144
מישהו יודע?כשאתה מסתיר את magisk, הוא יוצר אייקון אחר, ונותן לך להגדיר לו שם.
נראה לי ברירת מחדל זה settings

תחפש אפליקציה במסך בית עם אייקון כזה, זה ממש כמו magisk רגיל
-
@ראובן-שבתי כתב בבירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי:
כיצד מחזירים הסתרה של magisk
עשיתי הסתרה של האפלקצייה לפי המדריך של @משה-144
מישהו יודע?כשאתה מסתיר את magisk, הוא יוצר אייקון אחר, ונותן לך להגדיר לו שם.
נראה לי ברירת מחדל זה settings

תחפש אפליקציה במסך בית עם אייקון כזה, זה ממש כמו magisk רגיל
@משה-144 כתב בבירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי:
@ראובן-שבתי כתב בבירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי:
כיצד מחזירים הסתרה של magisk
עשיתי הסתרה של האפלקצייה לפי המדריך של @משה-144
מישהו יודע?כשאתה מסתיר את magisk, הוא יוצר אייקון אחר, ונותן לך להגדיר לו שם.
נראה לי ברירת מחדל זה settings

תחפש אפליקציה במסך בית עם אייקון כזה, זה ממש כמו magisk רגיל
וואו תודה!!!
עזרת לי מאוד
כל האינטרנט הפכתי ולא כתוב מילה
אין עליך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות