בקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת
-
@יוסף-אלחנן
כן עשיתי אם קינג רוט דרך המחשב עשיתי ניפוי באגים ואז הכל עבד יפה עד 82% ופתאום זה הפסיק 3 פעמים ניסנתי@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
עשיתי אם קינג רוט
חוץ מזה אין עוד שום מדריך?
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
עשיתי אם קינג רוט
חוץ מזה אין עוד שום מדריך?
@יוסף-אלחנן
לא ניראה לי -
@יוסף-אלחנן
לא ניראה לי -
@שניאור-שמח
4.4 -
@שניאור-שמח
שניה -
@שניאור-שמח
שניה -
@יוני-10
@שניאור-שמח
כל המידע על הנגן
מידע.TXTפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יוני-10
@שניאור-שמח
כל המידע על הנגן
מידע.TXT@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@יוני-10
@שניאור-שמח
כל המידע על הנגן
מידע.TXTאני צריך לדעת רק איזה מעבד זה
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@יוני-10
@שניאור-שמח
כל המידע על הנגן
מידע.TXTאני צריך לדעת רק איזה מעבד זה
@שניאור-שמח כרתוב שם
-
@שניאור-שמח כרתוב שם
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@שניאור-שמח כרתוב שם
אז תגיד לי מה רשום
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@שניאור-שמח כרתוב שם
אז תגיד לי מה רשום
@שניאור-שמח
הנה
מעבד
ארכיטקטורת מעבד: ARMv7 Processor rev 3 (v7l)
גלשן: S13
ערכת שבבים: MT6572
ליבות: 2
מהירות שעון: 598 MHz - 1300 MHz
ערכות הוראות: armeabi-v7a, armeabi
תכונות מעבד: swp half thumb fastmult vfp edsp thumbee neon vfpv3 tls vfpv4 idiva idivt
מושל מעבד: hotplug
גרסת הקרנל: 3.4.67
אדריכלות ליבה: armv7l -
@שניאור-שמח
הנה
מעבד
ארכיטקטורת מעבד: ARMv7 Processor rev 3 (v7l)
גלשן: S13
ערכת שבבים: MT6572
ליבות: 2
מהירות שעון: 598 MHz - 1300 MHz
ערכות הוראות: armeabi-v7a, armeabi
תכונות מעבד: swp half thumb fastmult vfp edsp thumbee neon vfpv3 tls vfpv4 idiva idivt
מושל מעבד: hotplug
גרסת הקרנל: 3.4.67
אדריכלות ליבה: armv7l@יוני-10 אז זה לא נראה לי מעבד mtk אז אני לא יודע..
-
@יוני-10 אז זה לא נראה לי מעבד mtk אז אני לא יודע..
@שניאור-שמח זה כן מעבד MTK דגם MT 6572
-
@שניאור-שמח זה כן מעבד MTK דגם MT 6572
@DYDY6137 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@שניאור-שמח זה כן מעבד MTK דגם MT 6572
אתה בטוח שערכת שבבים זה מעבד?
-
@DYDY6137 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@שניאור-שמח זה כן מעבד MTK דגם MT 6572
אתה בטוח שערכת שבבים זה מעבד?
@שניאור-שמח כן
זה הדגמים כמו של MTK -
@יוני-10 אז אולי המדריך של הרוטב ע"י קובץ בוט יעבוד לך..
-
@יוני-10 אז אולי המדריך של הרוטב ע"י קובץ בוט יעבוד לך..
@שניאור-שמח
מה זה? -
@יוני-10 אז אולי המדריך של הרוטב ע"י קובץ בוט יעבוד לך..
@שניאור-שמח המדריך עם הקובץ בוט זה למעבד MT 6761 ולא נראה לי שזה יתאים לו
-
@שניאור-שמח המדריך עם הקובץ בוט זה למעבד MT 6761 ולא נראה לי שזה יתאים לו
@DYDY6137 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@שניאור-שמח המדריך עם הקובץ בוט זה למעבד MT 6761 ולא נראה לי שזה יתאים לו
למה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות