דיסק און כי מוגן מפני כתיבה
-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
ומה זה הקובץ הראשון?
מה אני עושה איתו?מוריד את שניהם
ומעתיק את שניהם לתוך C (בשורש)אתה מפעיל רק אחד (diskpart.bat)
-
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
צריך רק לשנות לדיסק הרצוי לא?
אכן כן
אבל חשוב מאד לא להתבלבל בספרור
מכיון שהספרור הוא לא מ 1
אלא מ 0@משחזר-מידע שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת הייתי יכול לדעת מהניהול את מספר הדיסק?
(אפשר לבנות על זה או צריך לעשות List Disk ואז) -
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
ומה זה הקובץ הראשון?
מה אני עושה איתו?מוריד את שניהם
ומעתיק את שניהם לתוך C (בשורש)אתה מפעיל רק אחד (diskpart.bat)
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
ומה זה הקובץ הראשון?
מה אני עושה איתו?מוריד את שניהם
ומעתיק את שניהם לתוך C (בשורש)אתה מפעיל רק אחד (diskpart.bat)
סליחה אבל את הקובץ הראשון זה לא מוריד לי
-
@משחזר-מידע שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת הייתי יכול לדעת מהניהול את מספר הדיסק?
(אפשר לבנות על זה או צריך לעשות List Disk ואז)@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת
להזכירך
diskpart לא מתייחס לאות כונן -
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
ומה זה הקובץ הראשון?
מה אני עושה איתו?מוריד את שניהם
ומעתיק את שניהם לתוך C (בשורש)אתה מפעיל רק אחד (diskpart.bat)
סליחה אבל את הקובץ הראשון זה לא מוריד לי
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
סליחה אבל את הקובץ הראשון זה לא מוריד לי
תעשה עליו קליק ימני ---> שמור קישור בשם
-
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת
להזכירך
diskpart לא מתייחס לאות כונן@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת
להזכירך
diskpart לא מתייחס לאות כונןכן אבל אם יש לי דיסק א' עם שני מחיצות?
-
@משחזר-מידע שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת הייתי יכול לדעת מהניהול את מספר הדיסק?
(אפשר לבנות על זה או צריך לעשות List Disk ואז) -
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
סליחה אבל את הקובץ הראשון זה לא מוריד לי
תעשה עליו קליק ימני ---> שמור קישור בשם
@משחזר-מידע זה אמור לקחת הרבה זמן?
כי זה לא מראה כלום בפקודה
-
@משחזר-מידע ואם יש לי שני מחיצות איך אני בוחר איזה מחיצה?
-
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
שאלה אם היה מוקצה אות כונן בדיסק 0 מחיצת מערכת
להזכירך
diskpart לא מתייחס לאות כונןכן אבל אם יש לי דיסק א' עם שני מחיצות?
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
כן אבל אם יש לי דיסק א' עם שני מחיצות?
אתה רוצה למחוק מחיצה או הדיסק
בחירת מחיצה בדיסק הוא select volume לא select disk -
@משחזר-מידע זה אמור לקחת הרבה זמן?
כי זה לא מראה כלום בפקודה
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
זה אמור לקחת הרבה זמן?
לא
זה מהר מאד
ראית שנפתח לך חלון ונסגר ? -
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
זה אמור לקחת הרבה זמן?
לא
זה מהר מאד
ראית שנפתח לך חלון ונסגר ?@משחזר-מידע כן ממש בהתחלה
-
@משחזר-מידע כן ממש בהתחלה
-
@משחזר-מידע כן ממש בהתחלה
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
כן ממש בהתחלה
אני מעלה את זה את זה שוב (רק אחד מהם)
עם הוספה\תיקון קטן בכדי שישאר פתוח החלון
תעלה צילום מסך שנראה מה ביצע -
כל פעם אני מתפעל מ חדש מ @משחזר-מידע מהנכונות לעזור ובשעות לא שעות

-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
כן ממש בהתחלה
אני מעלה את זה את זה שוב (רק אחד מהם)
עם הוספה\תיקון קטן בכדי שישאר פתוח החלון
תעלה צילום מסך שנראה מה ביצע -
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
כי זה באמצע
למה אתה חושב שזה עדיין באמצע ?
אם החלון נסגר
אז יכול להיות אחד מהשניים
או שהוא לא יכול לבצע את זה כי זה מוגן
או שביצע
אין באמצע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

