בעיה | עיוות צלילים האם שייך לכרטיס קול או למחשב?
-
יש לי כרטיס קול שתמיד עובד טוב של חברת PRESONUS
AUDIO BOX 44 VSL.השבוע הבאתי פלאגין כבד ולוקח לו קצת זמן להטען עד שהצלילים נשמעים.
ועכשיו כשאני מקליט ומנגן עם המקלדת שליטה ניהיה רעשים ועיוותים בקול, ואי אפשר לעבוד ככה.
השאלה היא למה קורה העיוות של הצלילים וממה זה נובע האם זה קשור לכרטיס קול או להגדרות או למחשב?אני מוסיף שלא בכל דבר קורה העיוותים האלה, זה קורה בינתיים בפלאגין הספציפי הזה וזה קרה בעבר בתוכנה אחרת(Musescore)
בנוסף עוד בעיה שכל פעם שאני פותח פרוייקט בCubase אני צריך לחבר את הכרטיס קול בהגדרות מחדש והוא מתנתק הרבהאשמח אם מישהו יכול לעזור לי.
תודה רבה מראש למסייעים!
-
יש לי כרטיס קול שתמיד עובד טוב של חברת PRESONUS
AUDIO BOX 44 VSL.השבוע הבאתי פלאגין כבד ולוקח לו קצת זמן להטען עד שהצלילים נשמעים.
ועכשיו כשאני מקליט ומנגן עם המקלדת שליטה ניהיה רעשים ועיוותים בקול, ואי אפשר לעבוד ככה.
השאלה היא למה קורה העיוות של הצלילים וממה זה נובע האם זה קשור לכרטיס קול או להגדרות או למחשב?אני מוסיף שלא בכל דבר קורה העיוותים האלה, זה קורה בינתיים בפלאגין הספציפי הזה וזה קרה בעבר בתוכנה אחרת(Musescore)
בנוסף עוד בעיה שכל פעם שאני פותח פרוייקט בCubase אני צריך לחבר את הכרטיס קול בהגדרות מחדש והוא מתנתק הרבהאשמח אם מישהו יכול לעזור לי.
תודה רבה מראש למסייעים!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות