בעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף
-
@יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
לא רוצה להוריד את זה, אני רק רוצה לדעת איזה מקלדת זה...
מקורי של סמסונג?
איך קוראים לזה?
איך נראה האייקון של זה? -
@יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
לא רוצה להוריד את זה, אני רק רוצה לדעת איזה מקלדת זה...
מקורי של סמסונג?
איך קוראים לזה?
איך נראה האייקון של זה?@יוסף-אלחנן
מה זה אייקון
-
@יוסף-אלחנן
מה זה אייקון
@יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן
מה זה אייקון
תמונה, לוגו, ציור, אימוג'י, איך שתקרא לזה...

-
@יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן
מה זה אייקון
תמונה, לוגו, ציור, אימוג'י, איך שתקרא לזה...

@יוסף-אלחנן זה

-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן זה

וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSP

-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן זה

כן בידיוק
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן זה

וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSP

@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSPכן פי ארבע
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSPכן פי ארבע
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSPכן פי ארבע
טוב לאנדרואיד 4.1?
-
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSPכן פי ארבע
טוב לאנדרואיד 4.1?
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSPכן פי ארבע
טוב לאנדרואיד 4.1?
נראה לי שכן
בנגן סופר סטאר זה עבד -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
וואלה, לא מכיר...
זה יותר טוב מזה?
AOSPכן פי ארבע
טוב לאנדרואיד 4.1?
נראה לי שכן
בנגן סופר סטאר זה עבד@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
-
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
נראה לי
תכף אבדוק...
כרגע האינטרנט דפוק אעדכן כשיהיה עידכוןמה זה קשור?
שההורדה איטית
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
נראה לי
תכף אבדוק...
כרגע האינטרנט דפוק אעדכן כשיהיה עידכוןמה זה קשור?
שההורדה איטית
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
כרגע האינטרנט דפוק
מה זה קשור?
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
אעדכן כשיהיה עידכון
סבבה, תודה רבה!
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
נראה לי
תכף אבדוק...
כרגע האינטרנט דפוק אעדכן כשיהיה עידכוןמה זה קשור?
שההורדה איטית
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
שההורדה איטית
אני שואל האם סופר סטאר הוא אנדרואיד 4?...
-
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
שההורדה איטית
אני שואל האם סופר סטאר הוא אנדרואיד 4?...
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
שההורדה איטית
אני שואל האם סופר סטאר הוא אנדרואיד 4?...
נראה לי
-
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
זה מתאים לאנדרואיד 4.0.3 עד 8
מעולה!
כבר אני אנסה על היאנג שלי...
תודה רבה!!!
-
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
לא נכון 4.4
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
לא נכון 4.4
@יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
לא נכון 4.4

התכוונתי לשאול את נחמן פלח...וחוץ מזה אנדרואיד 4 זה גם 4.4

-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
בנגן סופר סטאר זה עבד
סופר סטאר זה אנדרואיד 4???
לא נכון 4.4
-
@נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
@יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף:
לא נכון 4.4
כתבתי נראה לי
סבבה, לכן שאלתי..
אבל בכל אופן, אם @יוני-10 אומר שזה 4.4, אז זה לא מתאים לי ליאנג שזה 4.1...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות