בעיה | כרטיס זיכרון שכותב 'אין קובץ' ובהגדרות כותב שה'זיכרון מלא'
-
יש לי כרטיס זיכרון שכותב 'אין קובץ' ובהגדרות כותב שה'זיכרון מלא'
ניסיתי לחבר אותו למחשב וזה דורש אתחוליש מה לעשות לזה?
@מוטי-יוזף למה לא אתחול אם ממילא אין קובץ?
-
@מוטי-יוזף למה לא אתחול אם ממילא אין קובץ?
@אדי-המתכנת אבל כן יש לי שמה קבצים
אך משום מה זה כותב לי 'אין קובץ' -
@אדי-המתכנת אבל כן יש לי שמה קבצים
אך משום מה זה כותב לי 'אין קובץ'@מוטי-יוזף כתב בבעיה | כרטיס זיכרון שכותב 'אין קובץ' ובהגדרות כותב שה'זיכרון מלא':
יש לי כרטיס זיכרון שכותב 'אין קובץ' ובהגדרות כותב שה'זיכרון מלא'
איפה כותב? מחשב, פלאפון?
-
@מוטי-יוזף כתב בבעיה | כרטיס זיכרון שכותב 'אין קובץ' ובהגדרות כותב שה'זיכרון מלא':
יש לי כרטיס זיכרון שכותב 'אין קובץ' ובהגדרות כותב שה'זיכרון מלא'
איפה כותב? מחשב, פלאפון?
-
@מוטי-יוזף אם זה לא קרה ממשהו ספציפי שאתה יכול לזהות, אפשר לנסות עם תוכנת שחזור אבל תלוי כמה החומר חשוב שכדאי לשמוע ממוחים ממני לפני שמנסים לבד (למשל לעשות העתק לכונן, וכד')
(במנהל דיסקים מופיע מערכת קבצים רגילה?) -
@מוטי-יוזף אם זה לא קרה ממשהו ספציפי שאתה יכול לזהות, אפשר לנסות עם תוכנת שחזור אבל תלוי כמה החומר חשוב שכדאי לשמוע ממוחים ממני לפני שמנסים לבד (למשל לעשות העתק לכונן, וכד')
(במנהל דיסקים מופיע מערכת קבצים רגילה?) -
@מוטי-יוזף
תפתח עם כל תוכנה שהיא לשיחזור קבצים,
תהליך פשוט ביותר,
תחפש בפורום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות