בקשת מידע | סים נטפרי לוויז ופנגו בלבד
-
אשמח לדעת מה המחיר של הדבר הזה.
-
אשמח לדעת מה המחיר של הדבר הזה.
-
https://netfree.link/wiki/השוואת_מחירים
17₪ לחודש
או 180₪ לשנהוויז ופנגו
יוסי תקשורת -
https://netfree.link/wiki/השוואת_מחירים
17₪ לחודש
או 180₪ לשנהוויז ופנגו
יוסי תקשורת@מוטי-זהב 14 ש"ח באר-אל
-
אשמח לדעת מה המחיר של הדבר הזה.
@אליעזר-לוי שים לב שבאר-אל אתה מקבל גם 2 גיגה ולא רק 1 כמו אצל האחרים
-
@אליעזר-לוי שים לב שבאר-אל אתה מקבל גם 2 גיגה ולא רק 1 כמו אצל האחרים
@יוסי-לוי מקור? מידיעה?
-
@יוסי-לוי מקור? מידיעה?
@חכם-בלילה-1 זה מה שהיה כשעשיתי לפני כחצי שנה
ביוסי תקשורת אמרו לי שאם יגמר הגיגה יאריכו... מעדיף בלי זה
אני לא יודע אם באר-אל זה אוטומטי אצל כולם אבל ככה הסוכן עשה לי, אפשר לשאול לפני שעושים -
@מוטי-זהב 14 ש"ח באר-אל
@חכם-בלילה-1 אבל צריך לשלם 50 שקל על סים, וזה די מייקר את העלות. יש אפשרות לחסוך את העלות הזאת?
-
@חכם-בלילה-1 אבל צריך לשלם 50 שקל על סים, וזה די מייקר את העלות. יש אפשרות לחסוך את העלות הזאת?
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | סים נטפרי לוויז ופנגו בלבד:
@חכם-בלילה-1 אבל צריך לשלם 50 שקל על סים, וזה די מייקר את העלות. יש אפשרות לחסוך את העלות הזאת?
להשתמש ב-esim

סתם, נטפרי לא תומכים בזה משום מהבעצם, למה שיתמכו?
אם הם לא מסכימים לעשות חסימה נורמלית לאנדרואיד (mdm) אלא רק חסימה שמיועדת למפתחים (רוט) וצריך לערוך כל אפליקציה וקומבינות וכו׳+חתונה קתולית של המכשיר שלך איתם, אין שום עניין שיפתחו את ה-esim -
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | סים נטפרי לוויז ופנגו בלבד:
@חכם-בלילה-1 אבל צריך לשלם 50 שקל על סים, וזה די מייקר את העלות. יש אפשרות לחסוך את העלות הזאת?
להשתמש ב-esim

סתם, נטפרי לא תומכים בזה משום מהבעצם, למה שיתמכו?
אם הם לא מסכימים לעשות חסימה נורמלית לאנדרואיד (mdm) אלא רק חסימה שמיועדת למפתחים (רוט) וצריך לערוך כל אפליקציה וקומבינות וכו׳+חתונה קתולית של המכשיר שלך איתם, אין שום עניין שיפתחו את ה-esim
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות