בעיה | הוייפי לא עובד התקנתי דרייברים ושוב דבר לא קרה מה עושים
-
המחשב שלי בכלל לא מזהה ויפיי ,
נראה כאילו אין לו חיבור כזה
אפילו שהיה לו עד לא מזמן
חיבור עם כבל הוא עובד
התקנתי את כל הדרייברים האפשריים ולא עזר כלום
התקנתי שוב את הוינדוס וגם לא עזר כלום
מה עושים -
@אברהם כתב בבעיה | הוייפי לא עובד התקנתי דרייברים ושוב דבר לא קרה מה עושים:
הוא בכלל לא נותן כזו אפשרות
כאילו אין לו פונקציה כזאתאתה יכול לצלם את המקלדת?
-
המחשב שלי בכלל לא מזהה ויפיי ,
נראה כאילו אין לו חיבור כזה
אפילו שהיה לו עד לא מזמן
חיבור עם כבל הוא עובד
התקנתי את כל הדרייברים האפשריים ולא עזר כלום
התקנתי שוב את הוינדוס וגם לא עזר כלום
מה עושים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
