בעיה | דחוף- ווצאפ עם WSA לא עובד משום מה
-
התקנתי על מחשב WSA ועליו ווצאפ
החיבור לטלפון עבד טוב
רק כשפותחים את הווצאפ יש בעיה עם שליחת הודעות, הוספת/ עריכת אנשי קשר
והרבה פעמי עולה גם השגיאה הזאת (בתמונות המצורפות)
כאששר לוחצי אישור על השגיאה- הווצאפ נסגר.
רשום בשגיאה משום מה אני דסק,
ניסינו להסיר אני דסק טוטאלית ולהפעיל את המחשב מחדש
ועדיין יש את אותה הבעיה.
מה אפשר לעשות?

-
התקנתי על מחשב WSA ועליו ווצאפ
החיבור לטלפון עבד טוב
רק כשפותחים את הווצאפ יש בעיה עם שליחת הודעות, הוספת/ עריכת אנשי קשר
והרבה פעמי עולה גם השגיאה הזאת (בתמונות המצורפות)
כאששר לוחצי אישור על השגיאה- הווצאפ נסגר.
רשום בשגיאה משום מה אני דסק,
ניסינו להסיר אני דסק טוטאלית ולהפעיל את המחשב מחדש
ועדיין יש את אותה הבעיה.
מה אפשר לעשות?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות