בירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?
-
לכל מסך שני חיבורים,
חיברתי כל חיבור למחשב אחר,
יתכן לעבוד על שני מחשבים ביחד?
אפי' לדלג מאחד לשני לא צריך 'באין כאחת ' ממש.@הרוששיבע תחפש מוצר הנקרא KVM ותבדוק האם לזה אתה מתכוון
-
@הרוששיבע
לי יש את המוצר הזה ועובד טוב
https://ksp.co.il/web/item/152712 -
לכל מסך שני חיבורים,
חיברתי כל חיבור למחשב אחר,
יתכן לעבוד על שני מחשבים ביחד?
אפי' לדלג מאחד לשני לא צריך 'באין כאחת ' ממש.@הרוששיבע ניתן להשתמש במסך אחד לשני מחשבים.
צריך בהגדרות המסך עצמו לא בהגדרות המחשב כלל,
אלא בכפתורי המסך, להיכנס להגדות ושם ניתן לבחור מה יוצג במסך,
האם מה שמחובר לכניסה 1 או כניסה 2. -
@הרוששיבע ניתן להשתמש במסך אחד לשני מחשבים.
צריך בהגדרות המסך עצמו לא בהגדרות המחשב כלל,
אלא בכפתורי המסך, להיכנס להגדות ושם ניתן לבחור מה יוצג במסך,
האם מה שמחובר לכניסה 1 או כניסה 2.@תודה-לבורא-עולם
לא כ''כ מצליח לראות את זה
כרגע זה אוטומטי עובר כשאני מעביר למצב שינה מחשב אחר.
אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר, זה חיבור כחול ולבן. -
@תודה-לבורא-עולם
לא כ''כ מצליח לראות את זה
כרגע זה אוטומטי עובר כשאני מעביר למצב שינה מחשב אחר.
אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר, זה חיבור כחול ולבן.@הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר. -
@תודה-לבורא-עולם
לא כ''כ מצליח לראות את זה
כרגע זה אוטומטי עובר כשאני מעביר למצב שינה מחשב אחר.
אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר, זה חיבור כחול ולבן.@הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר
למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה
@הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
זה חיבור כחול ולבן
הכחול נקרא VGA הלבן נקרא DVI
-
@הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר
למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה
@הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
זה חיבור כחול ולבן
הכחול נקרא VGA הלבן נקרא DVI
@משחזר-מידע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה
שלא יחשוב שזה מסך משוכלל עם כמה חיבורים שאפשר לדלג ביניהם,
סה''כ מסך פשוט וישן.
עריכה: דהיינו, רציתי לוודאות שאנחנו על אותו גל. -
@משחזר-מידע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה
שלא יחשוב שזה מסך משוכלל עם כמה חיבורים שאפשר לדלג ביניהם,
סה''כ מסך פשוט וישן.
עריכה: דהיינו, רציתי לוודאות שאנחנו על אותו גל.@הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
שלא יחשוב שזה מסך משוכלל עם כמה חיבורים שאפשר לדלג ביניהם
אז זהו שכן
כל מסך עם 2 חיבורים אפשר עם כפתורי "המסך" לעבור ביניהם -
@הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.@תודה-לבורא-עולם כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
@הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.

-
@תודה-לבורא-עולם כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:
@הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
