דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?

בירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
13 פוסטים 7 כותבים 553 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הרוששיבע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    לכל מסך שני חיבורים,
    חיברתי כל חיבור למחשב אחר,
    יתכן לעבוד על שני מחשבים ביחד?
    אפי' לדלג מאחד לשני לא צריך 'באין כאחת ' ממש.

    A0533057932A ת 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • דוד משה 1ד מנותק
      דוד משה 1ד מנותק
      דוד משה 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      יש רכיב כזה שבלחיצת כפתור מחליף בין מחשבים צריך לחפש אולי באלי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ה הרוששיבע

        לכל מסך שני חיבורים,
        חיברתי כל חיבור למחשב אחר,
        יתכן לעבוד על שני מחשבים ביחד?
        אפי' לדלג מאחד לשני לא צריך 'באין כאחת ' ממש.

        A0533057932A מנותק
        A0533057932A מנותק
        A0533057932
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @הרוששיבע תחפש מוצר הנקרא KVM ותבדוק האם לזה אתה מתכוון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          איש יהודי 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @הרוששיבע
          לי יש את המוצר הזה ועובד טוב
          https://ksp.co.il/web/item/152712

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה הרוששיבע

            לכל מסך שני חיבורים,
            חיברתי כל חיבור למחשב אחר,
            יתכן לעבוד על שני מחשבים ביחד?
            אפי' לדלג מאחד לשני לא צריך 'באין כאחת ' ממש.

            ת מנותק
            ת מנותק
            תודה לבורא עולם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הרוששיבע ניתן להשתמש במסך אחד לשני מחשבים.
            צריך בהגדרות המסך עצמו לא בהגדרות המחשב כלל,
            אלא בכפתורי המסך, להיכנס להגדות ושם ניתן לבחור מה יוצג במסך,
            האם מה שמחובר לכניסה 1 או כניסה 2.

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת תודה לבורא עולם

              @הרוששיבע ניתן להשתמש במסך אחד לשני מחשבים.
              צריך בהגדרות המסך עצמו לא בהגדרות המחשב כלל,
              אלא בכפתורי המסך, להיכנס להגדות ושם ניתן לבחור מה יוצג במסך,
              האם מה שמחובר לכניסה 1 או כניסה 2.

              ה מנותק
              ה מנותק
              הרוששיבע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @תודה-לבורא-עולם
              לא כ''כ מצליח לראות את זה
              כרגע זה אוטומטי עובר כשאני מעביר למצב שינה מחשב אחר.
              אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר, זה חיבור כחול ולבן.

              ת מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ה הרוששיבע

                @תודה-לבורא-עולם
                לא כ''כ מצליח לראות את זה
                כרגע זה אוטומטי עובר כשאני מעביר למצב שינה מחשב אחר.
                אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר, זה חיבור כחול ולבן.

                ת מנותק
                ת מנותק
                תודה לבורא עולם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
                תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ה הרוששיבע

                  @תודה-לבורא-עולם
                  לא כ''כ מצליח לראות את זה
                  כרגע זה אוטומטי עובר כשאני מעביר למצב שינה מחשב אחר.
                  אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר, זה חיבור כחול ולבן.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משחזר מידע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
                  #8

                  @הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                  אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר

                  למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה

                  @הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                  זה חיבור כחול ולבן

                  הכחול נקרא VGA הלבן נקרא DVI


                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                  Hex editor חינמי

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ משחזר מידע

                    @הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                    אדגיש, זה לא שני חיבורים אותו דבר

                    למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה

                    @הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                    זה חיבור כחול ולבן

                    הכחול נקרא VGA הלבן נקרא DVI

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הרוששיבע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הרוששיבע
                    #9

                    @משחזר-מידע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                    למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה

                    שלא יחשוב שזה מסך משוכלל עם כמה חיבורים שאפשר לדלג ביניהם,
                    סה''כ מסך פשוט וישן.
                    עריכה: דהיינו, רציתי לוודאות שאנחנו על אותו גל.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הרוששיבע

                      @משחזר-מידע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                      למרות שלא בדיוק הבנתי מה ההדגשה

                      שלא יחשוב שזה מסך משוכלל עם כמה חיבורים שאפשר לדלג ביניהם,
                      סה''כ מסך פשוט וישן.
                      עריכה: דהיינו, רציתי לוודאות שאנחנו על אותו גל.

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משחזר מידע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @הרוששיבע כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                      שלא יחשוב שזה מסך משוכלל עם כמה חיבורים שאפשר לדלג ביניהם

                      אז זהו שכן
                      כל מסך עם 2 חיבורים אפשר עם כפתורי "המסך" לעבור ביניהם


                      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                      Hex editor חינמי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ת תודה לבורא עולם

                        @הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
                        תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הרוששיבע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @תודה-לבורא-עולם כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                        @הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
                        תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.

                        IMG_2024-03-29-04-06-21-584.jpg IMG_2024-03-29-04-06-51-957.jpg

                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד משה 1ד מנותק
                          דוד משה 1ד מנותק
                          דוד משה 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @הרוששיבע זה לא דגם אתה צריך למצוא מאחורה מדבקה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הרוששיבע

                            @תודה-לבורא-עולם כתב בבירור | לעבוד עם שני מחשבים על אותו מסך, יתכן?:

                            @הרוששיבע לא מכיר כל המסכים.
                            תשתף כאן דגם מדוייק של המסך שקיים אצלך אולי כך נוכל לסייע יותר.

                            IMG_2024-03-29-04-06-21-584.jpg IMG_2024-03-29-04-06-51-957.jpg

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @הרוששיבע
                            זה מחליף תמקור
                            jjjj.jpg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר