באג | שגיאה בעת התקנת ווינדוס 11 בהתקנה נקייה
-
אני עכשיו מתקין בהתקנה נקייה ווינדוס 11 של @KINGYOS
ומתי שאני מעלה את המערכת מדיסק אונקי זה עולה מופיע תמונת פתיחה
ואז קופץ הודעה שרשום בה:Windows COUId NET APPLY THE Windows PE BOOTSTRAP SETTING SPEC IFIED IN THE UNATTEND ANSWER FILEמה לעשות ואיך לתקן???
-
אני עכשיו מתקין בהתקנה נקייה ווינדוס 11 של @KINGYOS
ומתי שאני מעלה את המערכת מדיסק אונקי זה עולה מופיע תמונת פתיחה
ואז קופץ הודעה שרשום בה:Windows COUId NET APPLY THE Windows PE BOOTSTRAP SETTING SPEC IFIED IN THE UNATTEND ANSWER FILEמה לעשות ואיך לתקן???
-
אני עכשיו מתקין בהתקנה נקייה ווינדוס 11 של @KINGYOS
ומתי שאני מעלה את המערכת מדיסק אונקי זה עולה מופיע תמונת פתיחה
ואז קופץ הודעה שרשום בה:Windows COUId NET APPLY THE Windows PE BOOTSTRAP SETTING SPEC IFIED IN THE UNATTEND ANSWER FILEמה לעשות ואיך לתקן???
@פראירי אתה מעלה עם VENTOY?
-
@פראירי אתה מעלה עם VENTOY?
-
@יוסי-מחשבים
כן@פראירי כתב בבאג | שגיאה בעת התקנת ווינדוס 11 בהתקנה נקייה:
@יוסי-מחשבים
כןא. תנסה גירסה אחרונה:
https://yer.dl.sourceforge.net/project/ventoy/v1.0.97/ventoy-1.0.97-windows.zip
ב. תנסה לצרוב עם תוכנה אחרת -
@פראירי כתב בבאג | שגיאה בעת התקנת ווינדוס 11 בהתקנה נקייה:
@יוסי-מחשבים
כןא. תנסה גירסה אחרונה:
https://yer.dl.sourceforge.net/project/ventoy/v1.0.97/ventoy-1.0.97-windows.zip
ב. תנסה לצרוב עם תוכנה אחרת -
@יוסי-מחשבים
א. לא עזר
ב. שאני צורב עם רופוס זה מעלה את זה ובמקום להעלות את ההתקנה החדשה הוא ממשיך לווינדוס שמותקן כבר וממשיך רגיל@פראירי כתב בבאג | שגיאה בעת התקנת ווינדוס 11 בהתקנה נקייה:
ב. שאני צורב עם רופוס זה מעלה את זה ובמקום להעלות את ההתקנה החדשה הוא ממשיך לווינדוס שמותקן כבר וממשיך רגיל
תגדיר התקנה למערכת מסוג MBR
-
@פראירי כתב בבאג | שגיאה בעת התקנת ווינדוס 11 בהתקנה נקייה:
ב. שאני צורב עם רופוס זה מעלה את זה ובמקום להעלות את ההתקנה החדשה הוא ממשיך לווינדוס שמותקן כבר וממשיך רגיל
תגדיר התקנה למערכת מסוג MBR
-
@דוד-משה-1
הוא ירד תקין בדיוק בגודל שהיה רשום בפורום -
-
@דוד-משה-1
אבל זה אומר שזה הוריד מה שהיה בפורום -
@פראירי כתב בבאג | שגיאה בעת התקנת ווינדוס 11 בהתקנה נקייה:
מה שהיה בפורום
לפעמים יש בזה תקלות (הוא יכול להיות באותו גודל פחות KB אחד וזה גורם (לא בטוח כמובן אבל יכול להיות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות