בקשת מידע | איזה פריצה עוזרת לבעיה הזו באופיס?
-
הודעה שקופצת כל פעם שפותחים את האופיס.

-
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
@ייייי לא השתנה כלום.
@ברי-קלמנוביץ
תנסה עם זה
mas_aio.cmd
תלחץ 2 -
הודעה שקופצת כל פעם שפותחים את האופיס.

-
@ברי-קלמנוביץ
קוראים לזה KMS
תראה כאן איפה שכתוב "KMS מומלץ"@106 עשיתי את זה וזה לא עזר.
-
@106 עשיתי את זה וזה לא עזר.
@ברי-קלמנוביץ
ניסית כל הסוגים שיש שם?באמת גם לי לא עבד במחשב אחד (כל כמה זמן התבטלה הפריצה), בסוף נמאס לי והתקנתי אופיס של משרד החינוך.
-
הודעה שקופצת כל פעם שפותחים את האופיס.

-
@ייייי זה קובץ בגודל של 1 KB?? אני לוחץ והוא שואל אותי האם להפעיל ותכל'ס לא נפתח כלום.
-
@ייייי זה קובץ בגודל של 1 KB?? אני לוחץ והוא שואל אותי האם להפעיל ותכל'ס לא נפתח כלום.
-
@ברי-קלמנוביץ
הפעלת כמנהל
אתה צריך להיות מחובר לרשת@ייייי לא השתנה כלום.
-
@ייייי לא השתנה כלום.
@ברי-קלמנוביץ
תנסה עם זה
mas_aio.cmd
תלחץ 2 -
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות