בעיה | בעיה בהתקנת תוכנה מautodesk
-
הורדתי את תוכנת 3DS MAX מאתר autodesk וכשאני לוחצת על הקובץ אני מקבלת את השגיאה הבאה:

התוכנה חוקית, מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לסדר את זה? -
הורדתי את תוכנת 3DS MAX מאתר autodesk וכשאני לוחצת על הקובץ אני מקבלת את השגיאה הבאה:

התוכנה חוקית, מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לסדר את זה? -
@bat כתב בבעיה | בעיה בהתקנת תוכנה מautodesk:
התוכנה חוקית, מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לסדר את זה?
לא רשום בשגיאה שהתוכנה לא חוקית
רשום שאו שתנסו שוב או שתפנו לתמיכה -
@THMHE
לפני שאני פונה לתמיכה רציתי לבדוק אם מישהו מפה יוכל לעזור לי, אני אכן אפנה אליהם אם לא אסתדר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
