בעיה | הורדתי אתר שלם איך מעדכנים את הנתיב?
-
שלום רב הורדתי אתר שלם לכונן Cוהעתקתי אותו לאונקי שלי,
במחשב שבו הורדתי זה עבד מצוין,
גם מהתיקייה בכונן C,
וגם כשהפעלתי את ה'אתר' מהאונקי,
אבל במחשב אחר כשאני מנסה לפתוח,
הוא כותב [בתוך הכרטיסייה של האתר]"לא ניתן לגשת לקובץ
ייתכן שהוא הועבר, עבר עריכה או נמחק.
ERR_FILE_NOT_FOUND"ובעוד כרטיסייה הוא כותב
"לא ניתן לגשת לאתר הזה
יש לבדוק אם יש שגיאה בהקלדה ב-***.
אם האיות תקין, יש לנסות להפעיל את אבחון הרשת של Windows.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN"והכרטיסייה נשארת ריקה,
להערכתי הבעיה היא שהנתיב השתנה במחשב אחר או משהוא ברעיון,
מה עושים? -
שלום רב הורדתי אתר שלם לכונן Cוהעתקתי אותו לאונקי שלי,
במחשב שבו הורדתי זה עבד מצוין,
גם מהתיקייה בכונן C,
וגם כשהפעלתי את ה'אתר' מהאונקי,
אבל במחשב אחר כשאני מנסה לפתוח,
הוא כותב [בתוך הכרטיסייה של האתר]"לא ניתן לגשת לקובץ
ייתכן שהוא הועבר, עבר עריכה או נמחק.
ERR_FILE_NOT_FOUND"ובעוד כרטיסייה הוא כותב
"לא ניתן לגשת לאתר הזה
יש לבדוק אם יש שגיאה בהקלדה ב-***.
אם האיות תקין, יש לנסות להפעיל את אבחון הרשת של Windows.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN"והכרטיסייה נשארת ריקה,
להערכתי הבעיה היא שהנתיב השתנה במחשב אחר או משהוא ברעיון,
מה עושים? -
א אלף שין סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות