באג | האנטנה של העכבר משבשת לי את האנטנה של ה-WIFI?
-
יש לי מחשב נייד דל, לאחרונה התחיל לעשות משחקים עם החיבור לוויפי, מידי כמה דק' מתנתק ומתחבר חזרה.
ניסתי עם ראוטר אחר של וויפי ולא עזר, הבעיה במחשב.מה ששמתי לב, שזה התחיל מאז שקניתי עכבר אלחוטי חדש (דונגל), חזרתי לעכבר הישן (גם דונגל) ועובד הוויפי מצויין, ושוב חזרתי לחדש וחזרו הבעיות...
יש סיכוי שזה מפריע האנטנות האחת לרעותה? ומה עושים?
תודה!!
-
יש לי מחשב נייד דל, לאחרונה התחיל לעשות משחקים עם החיבור לוויפי, מידי כמה דק' מתנתק ומתחבר חזרה.
ניסתי עם ראוטר אחר של וויפי ולא עזר, הבעיה במחשב.מה ששמתי לב, שזה התחיל מאז שקניתי עכבר אלחוטי חדש (דונגל), חזרתי לעכבר הישן (גם דונגל) ועובד הוויפי מצויין, ושוב חזרתי לחדש וחזרו הבעיות...
יש סיכוי שזה מפריע האנטנות האחת לרעותה? ומה עושים?
תודה!!
@לילות-כימים אם אתה משתמש עם וויפי של 2.4 GHz החלף אותו ל5 GHz
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות