תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@A0533057932
מה זה אומר?

@ישראל-2 למיטב זכרוני שהחילוץ של התיקיה נכשל
-
איך אני יכול לבדוק האם יש לי ב WSA תעודת אבטחה של נטפרי?
-
@DANI123 לי פעם זה היה. ואז התקנתי את WSA מחדש וזה עבד
-
-
תגובה: מדריך | התקנת WSA עם גוגל פליי ורוט + תעודת אבטחה של נטפרי ונטספארק
שאלות אודות המדריך יש לשאול פה -
@A0533057932 באמת זה כבר לא מתעדכן בגיטהאב כבר חודשיים או שאני לא בודק במקום הנכון?
@EBA לא במקום הנכון
-
@EBA לא במקום הנכון
@A0533057932 אשמח אם תכוון אותי למקום הנכון...
עד היום בדקתי פה:
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases -
@A0533057932 אשמח אם תכוון אותי למקום הנכון...
עד היום בדקתי פה:
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases@EBA המאגר עצמו מתעדכן כל הזמן
גרסאות חדשות יוצאות שיש חידוש -
@EBA המאגר עצמו מתעדכן כל הזמן
גרסאות חדשות יוצאות שיש חידוש -
@A0533057932 מה זה המאגר עצמו? אני לא מבין כלום בגיטהאב, עד היום פשוט נכנסתי לקישור שהבאת והורדתי את המעודכן
יש לך קישור כזה בשבילי? תודה!@EBA https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script
השינוי האחרון נעשה לפני שבוע
גרסה חדשה יותר תצא
או שמייקרוסופט יוציאו גרסה חדשה לWSA
או שמגיסק יוציאו גרסה חדשה
או ששרותי גוגל יצאו בגרסה חדשה -
@EBA https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script
השינוי האחרון נעשה לפני שבוע
גרסה חדשה יותר תצא
או שמייקרוסופט יוציאו גרסה חדשה לWSA
או שמגיסק יוציאו גרסה חדשה
או ששרותי גוגל יצאו בגרסה חדשה -
@EBA https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script
השינוי האחרון נעשה לפני שבוע
גרסה חדשה יותר תצא
או שמייקרוסופט יוציאו גרסה חדשה לWSA
או שמגיסק יוציאו גרסה חדשה
או ששרותי גוגל יצאו בגרסה חדשה -
@A0533057932 תודה רבה, אבל אני לא מוצא שם קישור להורדה [חוץ מה"שחרור" בצד ימין ששולח אותי לאיפה שהייתי תמיד, שמעודכן ללפני חודשיים]
@EBA כי באמת אין שום גרסה חדשה יותר
לפני 11 שעות נבדקו 4 הדברים הבאיםChecking WSA Stable version... Checking Magisk version... Checking MindTheGapps version... Checking WSA Insider version...והתברר שבחודשים האחרונים לא יצאו גרסאות חדשות
-
@EBA כי באמת אין שום גרסה חדשה יותר
לפני 11 שעות נבדקו 4 הדברים הבאיםChecking WSA Stable version... Checking Magisk version... Checking MindTheGapps version... Checking WSA Insider version...והתברר שבחודשים האחרונים לא יצאו גרסאות חדשות
@A0533057932
כי מיקרוסופט הרגו את WSA. אפילו בגרסה הרשמית האחרונה ששוחררה, כבר לא היה שום עדכון מה ולמה. שוחרר בלי לפרט כלום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



