דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. להורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.

להורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
318 פוסטים 70 כותבים 52.1k צפיות 63 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D dco

    @אברהם-א בבקשהפלסטין

    א מנותק
    א מנותק
    אברהם א
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם א
    #190

    @dco כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

    @אברהם-א בבקשה(https://drive.google.com/file/d/*************1dC5akcC8TUqRZ7eJJaaw5-FSiKDQJwO4/view?usp=drive_link) אין לי הרבה מקום אז תשתדל להוריד מהר

    לא אני בקשתי,
    אני לא צריך,
    אני העליתי בשביל @שניה-אחת אני אומר שבדרייב שאתה הבאת חסר פלסטין,
    ומומלץ שיהיה,

    D תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אברהם א

      @dco כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

      @אברהם-א בבקשה(https://drive.google.com/file/d/*************1dC5akcC8TUqRZ7eJJaaw5-FSiKDQJwO4/view?usp=drive_link) אין לי הרבה מקום אז תשתדל להוריד מהר

      לא אני בקשתי,
      אני לא צריך,
      אני העליתי בשביל @שניה-אחת אני אומר שבדרייב שאתה הבאת חסר פלסטין,
      ומומלץ שיהיה,

      D מנותק
      D מנותק
      dco
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #191
      פוסט זה נמחק!
      א ש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • D dco

        פוסט זה נמחק!

        א מנותק
        א מנותק
        אברהם א
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #192

        @dco כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

        @אברהם-א לא הבנתי למה אתה מבקש סתם
        ולמה תייגת אותי בתור המבקש???????????????

        צודק,
        טעיתי ושיניתי,

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D dco

          פוסט זה נמחק!

          ש מנותק
          ש מנותק
          שניה אחת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #193

          @dco
          אם אפשר להעלות בשבילי

          D תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שניה אחת

            @dco
            אם אפשר להעלות בשבילי

            D מנותק
            D מנותק
            dco
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #194

            @שניה-אחת יש בקישור שהבאתי

            @dco כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

            @אברהם-א בבקשהפלסטין אין לי הרבה מקום אז תשתדל להוריד מהר

            אל תשכח להוריד כוכביות

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • D dco

              @שניה-אחת יש בקישור שהבאתי

              @dco כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

              @אברהם-א בבקשהפלסטין אין לי הרבה מקום אז תשתדל להוריד מהר

              אל תשכח להוריד כוכביות

              ש מנותק
              ש מנותק
              שניה אחת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #195

              @dco
              זה כולל יו''ש?

              D תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש שניה אחת

                @dco
                זה כולל יו''ש?

                D מנותק
                D מנותק
                dco
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #196

                @שניה-אחת ברור זה קובץ השלמה קודם תוריד מפו את ישראל ואז תוסיף את הקובץ פלסטין וכמובן שיהיה לך גם יו"ש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פראיריפ פראירי התייחס לנושא זה ב
                • שמואל ש.ש שמואל ש.

                  @simcha33345 @dco @חכם-ישראל @מיגו-להוציא בשורה משמחת!
                  ערכתי את השפות להקראה והוספתי עברית להקראה!
                  כדי להוסיף את האופצייה גם אצלכם עליכם לעשות כדלהלן:
                  1.להתקין את האפליקצייה להקראת טקסט בעברית כפי המובא כאן.
                  2.להיכנס למקום ששם מאוחסנים כל הקבצים של האפליקצייה-כפי שהגדרתם בהגדרות, ושם לתיקייה voice ושם לפתוח תיקייה בשם he_tts.
                  3.להכניס בתוך התיקייה את הקובץ הבא
                  he_tts.js
                  וכמובן לשמוא ששם הקובץ יישאר he_tts.js.
                  4.לבחור בהגדרות הקראה את עברית.
                  5.לנסוע בזהירות בלי להצטרך להסתכל כל הזמן על המסך...

                  @simcha33345 כדי שתעדכן את זה למעלה

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מיכאל123
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאל123
                  #197

                  @שמואל-ש לגבי אפליקציה להקראה בעברית AARON. עשיתי כמו כתוב בהוראות ו OSMAND לא מקריא שום הוראות. האם יש פתרון . תודה.

                  יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מיכאל123

                    @שמואל-ש לגבי אפליקציה להקראה בעברית AARON. עשיתי כמו כתוב בהוראות ו OSMAND לא מקריא שום הוראות. האם יש פתרון . תודה.

                    יוני 10י מנותק
                    יוני 10י מנותק
                    יוני 10
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני 10
                    #198

                    @מיכאל123
                    אם כבר החזרתה את הפוסט לחיים אז אני גם אשאל יש הנחייה קולית בעברית?
                    לאפליקציה הזאתי @simcha33345

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוני 10י יוני 10

                      @מיכאל123
                      אם כבר החזרתה את הפוסט לחיים אז אני גם אשאל יש הנחייה קולית בעברית?
                      לאפליקציה הזאתי @simcha33345

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מיכאל123
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #199

                      @יוני-10 אני גם מחכה שאולי מישהו יעלה קובץ TTS עברית וגם אפליקציה מעודכת AARON כדי שיהיה הקראה ב OSMAND .

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מיכאל123

                        @יוני-10 אני גם מחכה שאולי מישהו יעלה קובץ TTS עברית וגם אפליקציה מעודכת AARON כדי שיהיה הקראה ב OSMAND .

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מיכאל123
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאל123
                        #200

                        @מיכאל123 אני שמח לבשר לגבי הקראה בעברית בOSMAND, ברוך השם , הכל עובד-- צריך להגדיר מנוע TTS במקום סמסונג לאפליקציה של אהרון. ואח"כ בתיקיה VOICE שיניתי את התיקיה HE_TTS ל EN_TTS ואת התיקיה EN_TTS גם שיניתי לשם אחר. ואז הוא התחיל לעבוד עם דיבור אנגלית ושמות בעברית ואח"כ שיניתי בחזרה את התיקיה EN_TTS ל HE_TTS. ועכשיו עובד.

                        יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מיכאל123

                          @מיכאל123 אני שמח לבשר לגבי הקראה בעברית בOSMAND, ברוך השם , הכל עובד-- צריך להגדיר מנוע TTS במקום סמסונג לאפליקציה של אהרון. ואח"כ בתיקיה VOICE שיניתי את התיקיה HE_TTS ל EN_TTS ואת התיקיה EN_TTS גם שיניתי לשם אחר. ואז הוא התחיל לעבוד עם דיבור אנגלית ושמות בעברית ואח"כ שיניתי בחזרה את התיקיה EN_TTS ל HE_TTS. ועכשיו עובד.

                          יוני 10י מנותק
                          יוני 10י מנותק
                          יוני 10
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #201

                          @מיכאל123
                          מה זאת אומרת יש בעיברית או לא

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוני 10י יוני 10

                            @מיכאל123
                            מה זאת אומרת יש בעיברית או לא

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מיכאל123
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #202

                            @יוני-10 כן, בעברית.

                            יוני 10י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מיכאל123

                              @יוני-10 כן, בעברית.

                              יוני 10י מנותק
                              יוני 10י מנותק
                              יוני 10
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #203

                              @מיכאל123
                              תוכלל לעלות לכאן את הקבצים

                              מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • יוני 10י יוני 10

                                @מיכאל123
                                תוכלל לעלות לכאן את הקבצים

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מיכאל123
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #204

                                @יוני-10 איזה קבצים אתה צריך?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוני 10י יוני 10

                                  @מיכאל123
                                  תוכלל לעלות לכאן את הקבצים

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מיכאל123
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאל123
                                  #205

                                  @יוני-10 @יוני-10 אפליקציה של מפות: https://osmand.net/docs/versions/free-versions/
                                  הורדתי שם את הגירסא- net.osmand-4.6.13.apk

                                  אפליקציה של דיבור בעברית: https://mitmachim.top/topic/52223/שיתוף-המרת-טקסט-לדיבור-tts-בעברית

                                  מפות של ישראל ופלסטין להוריד מפה: https://osmand.net/list.php

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מ מיכאל123

                                    @יוני-10 @יוני-10 אפליקציה של מפות: https://osmand.net/docs/versions/free-versions/
                                    הורדתי שם את הגירסא- net.osmand-4.6.13.apk

                                    אפליקציה של דיבור בעברית: https://mitmachim.top/topic/52223/שיתוף-המרת-טקסט-לדיבור-tts-בעברית

                                    מפות של ישראל ופלסטין להוריד מפה: https://osmand.net/list.php

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    האדם הפשוט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #206

                                    @מיכאל123 כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

                                    @יוני-10 @יוני-10 אפליקציה של מפות: https://osmand.net/docs/versions/free-versions/
                                    הורדתי שם את הגירסא- net.osmand-4.6.13.apk

                                    אפליקציה של דיבור בעברית: https://mitmachim.top/topic/52223/שיתוף-המרת-טקסט-לדיבור-tts-בעברית

                                    מפות של ישראל ופלסטין להוריד מפה: https://osmand.net/list.php

                                    אתה יכול לכוון בערך מה ישראל ופלסטין כי זה המון באנגלית ולא הצלחתי לקלוט?

                                    ה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה האדם הפשוט

                                      @מיכאל123 כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

                                      @יוני-10 @יוני-10 אפליקציה של מפות: https://osmand.net/docs/versions/free-versions/
                                      הורדתי שם את הגירסא- net.osmand-4.6.13.apk

                                      אפליקציה של דיבור בעברית: https://mitmachim.top/topic/52223/שיתוף-המרת-טקסט-לדיבור-tts-בעברית

                                      מפות של ישראל ופלסטין להוריד מפה: https://osmand.net/list.php

                                      אתה יכול לכוון בערך מה ישראל ופלסטין כי זה המון באנגלית ולא הצלחתי לקלוט?

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      האדם הפשוט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי האדם הפשוט
                                      #207

                                      אם יש לי שיואמי חצי טאצ' עם מיקום ללא וי פי זה אמור לעבוד?

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה האדם הפשוט

                                        אם יש לי שיואמי חצי טאצ' עם מיקום ללא וי פי זה אמור לעבוד?

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוד טרייטל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #208

                                        @האדם-הפשוט כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

                                        אם יש לי שיואמי חצי טאצ' עם מיקום ללא וי פי זה אמור לעבוד?

                                        כן, לכאורה

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ד דוד טרייטל

                                          @האדם-הפשוט כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

                                          אם יש לי שיואמי חצי טאצ' עם מיקום ללא וי פי זה אמור לעבוד?

                                          כן, לכאורה

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          האדם הפשוט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #209

                                          @דוד-טרייטל כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

                                          @האדם-הפשוט כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:

                                          אם יש לי שיואמי חצי טאצ' עם מיקום ללא וי פי זה אמור לעבוד?

                                          כן, לכאורה

                                          אוקי תודה
                                          ואתה יכול לעזור לי במפות של הארץ מאיפוה אני מביא ואיך אני עובד איתם?

                                          ד מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר