בקשה | מחפש אימולטור מותאם לווינדוס 11 ולנטפרי
-
אם מישהו יוכל להעלות לי .
או אם למישהו יש פיתרון לפתיחת האימולטור בווינדוס 11 .
תודה -
אם מישהו יוכל להעלות לי .
או אם למישהו יש פיתרון לפתיחת האימולטור בווינדוס 11 .
תודה@אקספליארמוס אימולטור למה? לאנדרואיד? אפשר להתקין את WSA תחפש בפורום
מה שחסום בנטפרי ישאר חסום גם באימולטור -
@אקספליארמוס אימולטור למה? לאנדרואיד? אפשר להתקין את WSA תחפש בפורום
מה שחסום בנטפרי ישאר חסום גם באימולטור -
אם מישהו יוכל להעלות לי .
או אם למישהו יש פיתרון לפתיחת האימולטור בווינדוס 11 .
תודה@אקספליארמוס אפשר בלו סטאקס נוקס ועוד כמה, תסתכל בתמיכה של נטפרי-תעודות אבטחה שם תראה אמולטורים ואיך מפעילים אותם בנטפרי, אם יש לך נטפרי תקליד בכתובת האתר בדפדפן 1.2.3.4 לכניסה לתמיכה.
(אני אישית עם מחשב עם ווינדוס 11 עם NOX עובד מצויין אבל לא לכל מחשב זה טוב, אע"פ כן אני ממליץ יותר על בלו סטאקס האנדרואיד בה גבוה ונוחה באופן כללי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות