באג | כניסה לאתר מכרום ספציפי
-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
ולחיצה ימנית
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
ולחיצה ימנית
איפה?

-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
ולחיצה ימנית
פוסט זה נמחק! -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
לחצן שמאלי על סמל רענן
אני רואה אם דילי בגלל נטפריוואו!
מלך!זה עובד!!!
מה הסיפור?
מה לעשות שזה לא יקרה שוב? -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
לחצן שמאלי על סמל רענן
אני רואה אם דילי בגלל נטפריוואו!
מלך!זה עובד!!!
מה הסיפור?
מה לעשות שזה לא יקרה שוב?@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
מה הסיפור?
מה לעשות שזה לא יקרה שוב?את זה אני לא יודע אני רק יודע שזה פוטר
-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
מה הסיפור?
מה לעשות שזה לא יקרה שוב?את זה אני לא יודע אני רק יודע שזה פוטר
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
מה הסיפור?
מה לעשות שזה לא יקרה שוב?את זה אני לא יודע אני רק יודע שזה פוטר
עכשיו זה ניהיה עוד פעם...
ריעננתי ושוב פעם זה נתקע...

-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
מה הסיפור?
מה לעשות שזה לא יקרה שוב?את זה אני לא יודע אני רק יודע שזה פוטר
עכשיו זה ניהיה עוד פעם...
ריעננתי ושוב פעם זה נתקע...

@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
עכשיו זה ניהיה עוד פעם...
ריעננתי ושוב פעם זה נתקע...
עשיתה את האפשרות של ניקוי מטמון וטעינה מחדש קשיחה או רק טעינה מחדש קשיחה
-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
עכשיו זה ניהיה עוד פעם...
ריעננתי ושוב פעם זה נתקע...
עשיתה את האפשרות של ניקוי מטמון וטעינה מחדש קשיחה או רק טעינה מחדש קשיחה
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
עכשיו זה ניהיה עוד פעם...
ריעננתי ושוב פעם זה נתקע...
עשיתה את האפשרות של ניקוי מטמון וטעינה מחדש קשיחה או רק טעינה מחדש קשיחה
את שניהם...

-
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
עכשיו זה ניהיה עוד פעם...
ריעננתי ושוב פעם זה נתקע...
עשיתה את האפשרות של ניקוי מטמון וטעינה מחדש קשיחה או רק טעינה מחדש קשיחה
@דוד-משה-1
אני עושה שוב ניקוי וטעינה וזה כבר לא עוזר...



-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
ומה קורה בחלון גלישה בסתר
נכנס מיד...
זה כמו שאני נכנס מכרום אחר, לא? -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
ומה קורה בחלון גלישה בסתר
נכנס מיד...
זה כמו שאני נכנס מכרום אחר, לא? -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
ומה קורה בחלון גלישה בסתר
נכנס מיד...
זה כמו שאני נכנס מכרום אחר, לא?@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
נכנס מיד...
-
-
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
@יוסף-אלחנן כתב בבאג | כניסה לאתר מכרום ספציפי:
מה לבחור?
נרראה לי שאפשר הכל חוץ מסיסמאות
הווווווווווו, סוף סוף!!!
יישר כח עצום!!!
-
י יוסף אלחנן סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסף אלחנן סימן נושא זה כנפתר ב
-
י יוסף אלחנן סימן נושא זה כנפתר ב
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
