בירור | אם אני מוחק מהנגן הזה את הגוגל כרום, חושבים שיהיה שימוש לווי פיי או שאין לו משמעות כבר?
-
[טקסט קישור](כרגע מצאתי את הפריט המדהים הזה ב-AliExpress. כדאי לך לבדוק אותו!
₪135.00 66%OFF | WiFi אנדרואיד MP4 MP3 נגן Bluetooth 4.0 "מלא מגע ISP מסך HiFi קול Mp3 מוסיקה נגן FM/מקליט/דפדפן/תמיכת מקסימום 512G
https://a.aliexpress.com/_ompCBgo) -
[טקסט קישור](כרגע מצאתי את הפריט המדהים הזה ב-AliExpress. כדאי לך לבדוק אותו!
₪135.00 66%OFF | WiFi אנדרואיד MP4 MP3 נגן Bluetooth 4.0 "מלא מגע ISP מסך HiFi קול Mp3 מוסיקה נגן FM/מקליט/דפדפן/תמיכת מקסימום 512G
https://a.aliexpress.com/_ompCBgo) -
[טקסט קישור](כרגע מצאתי את הפריט המדהים הזה ב-AliExpress. כדאי לך לבדוק אותו!
₪135.00 66%OFF | WiFi אנדרואיד MP4 MP3 נגן Bluetooth 4.0 "מלא מגע ISP מסך HiFi קול Mp3 מוסיקה נגן FM/מקליט/דפדפן/תמיכת מקסימום 512G
https://a.aliexpress.com/_ompCBgo)- לגבי הכרום הוא באמת יחזור באיפוס של הנגן אבל אפשרי למחוק אותו לגמרי מהמערכת, לא מאמין שיהיה בעיה גדולה
- לגבי אם יהיה לוויפי עוד שימוש התשובה היא כן, כנראה שיש שם אפליקציות שמתקשרות עם האינטרנט, ויש כאלה אולי שיש בהם דפדפן מובנה.
- אם אתה לא רוצה אינטרנט במכשיר תוכל פשוט להכשיר אותו יש כאן מספיק נושאים והדרכות איך להכשיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות