בעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה
-
קניתי את הטלפון הזה מעלי ואני מנסה לשנות לו את הIMEI לפי המדריך הזה והוא לא מתקדם באחוזים אלא נשאר תקוע על 0% על אף שהמחשב זיהה אותו בוודאות, מצרף צילומסך

מישהו מכיר פתרון לבעיה @מתושלח-הבבלי@אבירוביץ כיבית את הטלפון?
-
@אבירוביץ כיבית את הטלפון?
@שניאור-שמח עברתי לצ'אט במייל
-
@שניאור-שמח עברתי לצ'אט במייל
-
-
@שניאור-שמח ראיתי שהציבור אכל סרטים מהמדריך הזה לכן מלכתחילה הלכתי על השני
-
@שניאור-שמח ראיתי שהציבור אכל סרטים מהמדריך הזה לכן מלכתחילה הלכתי על השני
@אבירוביץ ו....?
תנסה אותו, מה זה קשור? -
@אבירוביץ ו....?
תנסה אותו, מה זה קשור?@שניאור-שמח הצלחתי
תודה רבה -
@שניאור-שמח הצלחתי
תודה רבה@אבירוביץ כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה:
@שניאור-שמח ראיתי שהציבור אכל סרטים מהמדריך הזה לכן מלכתחילה הלכתי על השני
@אבירוביץ כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה:
@שניאור-שמח הצלחתי
תודה רבהלא אכלת סרטים מזה?
-
@אבירוביץ כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה:
@שניאור-שמח ראיתי שהציבור אכל סרטים מהמדריך הזה לכן מלכתחילה הלכתי על השני
@אבירוביץ כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה:
@שניאור-שמח הצלחתי
תודה רבהלא אכלת סרטים מזה?
@שניאור-שמח כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה:
@אבירוביץ כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה:
@שניאור-שמח הצלחתי
תודה רבהלא אכלת סרטים מזה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות